Başlangıç > Haberler, Internet Explorer Problemleri > Vista Wireless Kablosuz Ag Baglantisi Kurulumu

Vista Wireless Kablosuz Ag Baglantisi Kurulumu

Mayıs 14, 2007 Yorum yapın Go to comments
  1. murat
    Mayıs 24, 2007, 8:17 am | #1

    zyxel prestıge 600 serıes modemıme wıreless baglantı yapamıyorum ustelık dıger tum modemlere ybaglantı yapmama ragmen.. vısta kullanıyorum sorunuma yardımcı olmanız dılegı ıle ıyı calısmalar dılerım

  2. Mayıs 24, 2007, 11:40 am | #2

    baglanmaya calistigin kablosuz ag sifrelimi (sifreli ise wep-wpa) hangi tip sifreleme yontemi kullaniliyor bunlari bilmek onemli. Vista isletim sisteminde kablosuz aglara baglanma problemi cok sik karsilasilan problemlerden biri.

    konuyla ilgili cozumu burada bulabilirsin. buna ragmen halen sorunun devam ediyorsa baska bir yontem tavsiye edebilirim.
    sorunun cozumu : http://xmxm.wordpress.com/iletisim/#comment-69

    saygilar

  3. Mayıs 26, 2007, 2:09 pm | #4

    bunu arıyodum buldugum ii oldu..ellerine sağlık

  4. Acun
    Haziran 19, 2007, 2:14 pm | #5

    Fatih bey elimde AirTies kablosuz modem var. Ancak windows vista yüklü olan laptopumdan bu modeme bağlanamamaktayım. Sınırlı adsl kullandığım için modeme şifre koydum ancak laptopumdan bu modeme bağlanamamaktayım. Şifreyi kaldırdığım zaman bağlantı başarılı oluyor fakat şifre varken birtürlü bağlanamıyorum. kimlik doğulama bağlantısı zaman aşımına uğradı diye hata almaktayım. el ile ip vermeyide denedim ancak olmadı. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

  5. Haziran 20, 2007, 12:54 pm | #6

    Sayin Acun,
    Oncelikle laptopundaki wireless kartin modelini belirtmen daha faydali olacaktir. Daha oncede bahsettigim gibi Windows Vistada Wireless baglantilarinda bircok problem yasanmakta. Sana bir baska cozum yolu oneriyorum bu yontemle eminim problemini halletmis olacaksin.
    Airties modemin router sayfasinda Kablosuz bolumune giris yap. Mac Filtreleme yada Mac Yonlendirme kisminda laptopundaki wireless karta ait mac adresini buraya ekle. ve ayni bolumden Mac filtrelemeyi etkinlestirerek kendi ekledigin mac adresine izin ver secenegini isaretle. bu yontemle hem sifreli hemde mac korumali olarak modemini kullanabilir laptopunla sorunsuz bir sekilde kablosuz baglanti kurabilirsin.

    mac adresimi bilmiyorum dersen mac adresini ogrenmek icin iki yontemin var
    1. Airties modemin router sayfasinda kablosuz bolumunu tikladiginda kendi bilgisayarina ait mac adresini gorebilirsin.
    2. baslat > calistir iletisim kutusuna cmd yaz enter bas
    acilan komut isteminde ipconfig /all yazip enter bas
    kablosuz bagdastiricinin mac adresini sag tarafta gorebilirsin.
    ornek bir mac adresi su sekildedir : 00-DD-33-CC-45-bb
    burada dikkat etmen gereken bir diger konuda ethernet lan bagdastiricinin mac adresi ile kablosuz bagdastiricinin mac adresini karistirmamandir.

    laptopundaki wireless kartinin marka modelini yazabilrsen son guncel driverini indirmen konusunda yardimci olabilirim.
    saygilar

  6. Acun
    Temmuz 2, 2007, 3:58 pm | #7

    Sayın fatih bey mac addresini yazmama rağmen gene şifreli bağlantıda başarılı olamadım :( wireless ın sürümünü yazıyorum ancak ben daha önce güncel driver’ı bulmuş yüklemişdim ancak gene bir sonu vermemişdi.

    Intel(R) Wireless WiFi Link 4965AGN

    yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.

  7. Temmuz 2, 2007, 4:19 pm | #8

    Problemin cozumunu birkac gun once yayinlamistik. asagidaki sekilde uygulamaya gecirebilirsiniz.

    27.07.2007 problemin manuel driver update yontemi ile cozulmesi.

    - oncelikle linkteki adresten intel wireless kartimiza ait win200/xp uyumlu driverini indiriyoruz. (Vista uyumlu driverle problem yasaniyor bu nedenle win2000/xp uyumlu driver ile sorunu cozebilirsiniz)

    - indirdigimiz sikistirilmis dosyayi calistiriyoruz. bu isleminin sonunda c:\Intel\wireless 10_5_0… isimli klasore dosyalar acilmis halde geliyor.

    - bu klasor icerisindeki “DPInst” dosyasini calistiriyoruz. karsimiza hata mesaji gelebilir. bu mesaji kapatarak bir sonraki isleme geciyoruz.

    - Bilgisayarima sag tiklayip ozeliklere basiyoruz. Sistem ozelikleri penceresinden donanim ve aygit yoneticisi secenegine ilerliyoruz. Ag bagdastiricilarindan kablosuz ag bagdastiricimizi sag tiklayip ozeliklere basiyoruz. surucu sekmesinden surucuyu guncellestir butonuna basarak driver yolunu gosteriyoruz. driverimiz c:\Intel\wireless 10_5_0… isimli klasorde bulunuyor.

    - islem sonunda bu driver vista uyumlu degil yada driver duzgun sekilde yuklendi sekline bir uyari aliyoruz bu uyariyi kapadiktan sonra bilgisayarimizi yeniden baslatarak baglantimizi kurabiliriz.

    probleminiz giderilemedi ise buraya yazin farkli cozumler deneyebiliriz

  8. ilhan
    Temmuz 10, 2007, 9:55 am | #9

    iyi günler
    bi sorum olacaktı
    wiriless hattı olan biriyle ortaklaşa internet kullanıcaz ve benim mac adresimi istedi
    bende VİSTA HOME PREMİUM yüklü laptop var ve ben mac adresini bulamadım
    çünkü çalıştır modülü yok. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    saygılar

  9. ilhan299
    Temmuz 10, 2007, 9:56 am | #10

    -iyi günler
    bi sorum olacaktı
    wiriless hattı olan biriyle ortaklaşa internet kullanıcaz ve benim mac adresimi istedi
    bende VİSTA HOME PREMİUM yüklü laptop var ve ben mac adresini bulamadım
    çünkü çalıştır modülü yok. yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    -saygılar

  10. Temmuz 10, 2007, 11:43 am | #11

    linkteki dosyayi indirerek ogrenebilirsin
    http://kalkan.org/files/ArpViewer.exe

    ancak bilgisayarinda iki lan karti olacagi icin Lan karti ile Wlan kartini karistirmamalisin.
    kablosuz bagdastiricin Intel pro wireless yada atheros gibi bir markadir.

  11. zeka
    Ağustos 7, 2007, 2:39 pm | #12

    kablsouz ağların şifresini nasıl kırabilirim

  12. barış58
    Ağustos 13, 2007, 9:08 am | #13

    selam fatih bey benim sorum ben ttnet ten kablosuz modem aldım ve toshiba marka laptopum var kablolu bağlanıyorum ama kablosuz bağlantıyı bir türlü yapamadım lan kısmında kırmızı X işareti var lütfen yardım

  13. mustafa
    Eylül 8, 2007, 9:56 am | #14

    iyiy günler vista işetim sitemi kullanıyorum. wireless le bğalnamaya çalıştığım zaman ki etheernet kablosu takılıyken internete girebiliyorum ancak bana ağ bu bilgisayarın bağlantı isteğini reddetti diye bir hata verio. sorunu çözebilmiş deilim.yardımcı olursanız sevinirim.superonline adsl kullanıyorum. modemimi airmax. laptopum lg e500

  14. onur
    Ekim 12, 2007, 8:34 pm | #15

    selam bu vistadaki wireless sorununu bende yasıyorum dediğiniz çözümü uygulamaya calıstım fakat bende islem sonunda bu driveren vista uyumlu degil yada driver duzgun sekilde yuklendi sekline bir uyari gelmiyr sürücünüz bundan daha güncel deyip bu yüklemeyi kabul etmiyor bana bi çare bulabilirseniz çok sevinirim

  15. onur yaman
    Ekim 25, 2007, 12:28 pm | #16

    Toshiba a200 1ah laptop kullanıyorum. Bilgisayarımı 15 gun once aldım. her şey cok güzel giderken bilgisayar birden internete girememeye basladı. daha sonra explorer hata algıladı duzeltmeye calısıyor dedi ancak bu işlme surekli tekrarladı ve duzelmedi. Bende bunun sonunda format cektim. Formattan sonra internette baglanırken bi sorun cıkmıyodu ancak vistanın guncellestirmelirini yukledikten sonra bilgisayar acılınca otomatik kablosuz aga baglanıyor ancak en fazla 3 dakika sonra sınırlı baglantı diyor ve internette giremiyorum. baska bir aga baglan dediğimde ise baska hiçbişey gormuyor. Toshiba Assist de baglantı yardımcısı da işlem yapmıyo. Su anda kendi kendime bi cozum buldum. Bilgisayar acılırken baglantı yardımcısını calıstırırsam sorunsuz baglanabiliyorum. sorun ne olabilir nasıl cozebilirim. daha 2 haftalık laptopa format attım giden 70 gb bilgide cabası tabi:(

  16. fatih sarıca
    Nisan 10, 2008, 6:05 pm | #17

    Selamlar;

    Benim çok kısa bir sorum var. Xp’de kablosuz ağ ayarlarında, windows bu bağlantıyı kursun seklinde bir ayar vardı. İşareti kaldırdığımız zaman istedğimiz bir wireless programla internete bağlanabiliyorduk. Vista’da bu ayarı bulamıyorum yardımcı olabilir misiniz?

    Usb adaptör aldım da o ayarı yapmam gerekli…

    Saygılar…

  17. cihan
    Haziran 8, 2008, 12:31 pm | #18

    sayın fatih bey benim pc de koblosuz airmax modem var yalnız koblosuz bağlanamıyorum eterneti taktığım zaman net geliyo ama koblosuz bağlanmak istediğim zaman sınırlı bağlantı tanımlanamıyor diyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz

  18. batuhan
    Temmuz 3, 2008, 5:52 pm | #19

    Selam …
    Ben adsl kota kullanıcısıyım.E-500 LG LAPTOPA SAHİBİM.MODEMİM PİKATEL AIRMAX 101.İNTERNETE KABLOLU VAZİYETTE BAĞLANABİLİYORUM.ANCAK KALOSUZ BAĞLANMAK İSTEDİĞİMDE BİLGİSAYAR HİÇ BİR BAĞLANTI BULAMIYOR.BİRİ YARDIM EDERSE SEVİNİRİM..

  19. Temmuz 10, 2008, 3:23 pm | #20

    Arkadaşlar wireless bağlantısında “x” işareti var ise eğer tek yapmanız gereken şey

    Bağlanamadığınız ağa sağ tıklayın Özellikler’den Güvenlik sekmesinde şifreleme türünü AES ise TKIP yapın ve tamam diyin.Göreceksinizki wireless ile artık bağlanabiliyorsunuz….

  20. rasim
    Temmuz 11, 2008, 2:47 pm | #21

    fatih bey casper notebook um var vista yüklü airties rt 205 kablosuz modem aldım kurulumu yaptım ama bir türlü bağlanamadım
    alt tarafa simgesi bile gelmedi çubukların olması lazım değil mi çekip çekmediğine dair yardım ederseniz sevinirim

  21. ranaa
    Temmuz 20, 2008, 12:38 am | #22

    hahh haa,bu stenizi de bldumm:D

  22. Oguzhan
    Ağustos 30, 2008, 11:29 pm | #23

    Merhaba

    Ben Sony Vaio VGN FW11E marka laptopa sahibim.
    Cihaz üzerinde intel WiFi Link 5100 wireless kart var.
    Vista premium işletim sistemi kurulu.
    WPA şifreli bir kablosuz ağa bağlanmak istediğimde “kimlik doğulama bağlantısı zaman aşımına uğradı” hata mesajı ile karşılaşıyorum.
    Şifresiz bağlatılarda ve kablolu bağlantılarda bir problem yaşamıyorum.
    Aygıt yöneticisi üzerinden wireless kartın sürücü güncelleme butonuna bastığımda “sürücü güncel” uyarısını alıyorum.

    Bu problemi nasıl çözebileceğim konusunda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    Saygılar

    (Ayrıca başka bir forumda okuduğum bir metoda göre laptopu wireless modemle yanyana getirip bağlanmayı denediğimde bağlanabileceği yazıyordu, denedim gerçekten de işe yaradı ama bu problemin daha kesin ve mantıklı bir çözümü olmalı diye düşünüyorum)

  23. Oğuzhan
    Ağustos 31, 2008, 12:36 am | #24

    Merhablar

    Ben Sony Vaio VGN FW11E marka laptopa sahibim. Cihaz üzerinde İntel WiFi 5100 wireless kartı var. İşletim sistemi ise Vista Premium
    Airties modeme kablsouz olarak bağlanmaya kalktığımda “kimlik doğulama bağlantısı zaman aşımına uğradı” uyarısı alıyorum. Şifrelkeme metodu WPA…
    Şifreyi kaldırıp bağlandığımda veya, kablolu bağlandığımda bir problem yaşamıyorum.
    Aygıt yöneticisinden wireless kartın sürücü güncelleştirme butonuna bastığımda “sürücü güncel” uyarısı alıyorum

    Bu problemi çözmemde bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim…

    (Başka bir forumumda okuduğum bir yazıya göre, modem ile notebook’u yanyana getirip bağlanma denendiğinde bağlantının kurulduğu yazıyor, ben de denedim hakikaten dedikleri gibi bağlantıyı geçekleştiriyor, ama bilgisayar açılıp kapandığında ağı görmesine rağmen yukarıda bahsettiğim sorunu veriyor )

    Saygılarımla

  24. cumbuleyli
    Eylül 17, 2008, 9:12 pm | #25

    zoom adsl modem üzerinden internete bağlanıyorum. wireless bağlantıya modem üzerinden şifre koydum. XP yüklü olan pclerden bağlanmak istediğim şifreli ağı seçince hemen şifre istedi, şifreyi yazınca da hemen bağlandı (doğal olarak).. hatta cep telefonundan bile şifreli ağa bağlanmak isteyince şifreyi soruyor, doğru şifreyi girince de anında internete bağlanıyor.

    ama güya işletim sisteminde çığır açan(!) vista, bu dediğim basit olayı yapmaktan aciz..

    tamam illaki bi yolu vardır ama bu niye bu kadar zor? niye xp deki veya wireless’lı bi cep telefonundaki kadar basit değil :@

  25. özge demir
    Ekim 15, 2008, 9:46 am | #26

    kablosuz modemim olmuyorrrr…..
    dizüstü bilgsayarım aynı zamanda vista kurulm cd takyorum fakat hata veriyor.ben bunu nasıl yapacağım lütfen yardım edinnnnn.

  26. özge demir
    Ekim 15, 2008, 9:58 am | #27

    kablosuz modemim olmuyorrrr…..
    packerd bell laptop’um var aynı zamanda vista. kurulm cd takyorum fakat hata veriyor.bu kablosuz modem vistada olmaz mı kitapçıkta vista için kurulum cd içinde bulunan açıklamaya bknz diyor ama bisi anlamadım.şimdi bu nasıl olacak yada xp mi yapsam.

    vista neden böylesin??????

  27. Ekim 15, 2008, 10:27 am | #28

    Ozge,
    yazilan yorumlar onaylandiktan sonra yayina gecerler bu yuzden sanirim iki kez yorum yazmissin.
    Kablosuz baglanti tabiki vista isletim sisteminde de calisir ancak bazi kablosuz ag karti driverleri ile modemlerdeki sifreleme algoritmasindaki hatalar yuzunde baglantilarda sorun yasanabilir.
    Onerebilecegim cozum service pack 1 paketiniz kurulu degilse Vista icin service pack 1 paketini kurmaniz ve daha sonra kablosuz ag driverinizi son surume gore guncellemenizdir.
    Bol sanslar

  28. resat
    Ekim 20, 2008, 3:30 pm | #29

    merhaba
    ben mac programı kullanıyorum wireless adaptörü aldım ama kurulumunu yapamadım bana yardımcı olabilirmisiniz

  29. bir adı yok
    Kasım 1, 2008, 3:00 pm | #30

    selam
    ben kablolu internet kullanıyorum ttnet modemimim var laptopa bağlanmak istiyorum kimi bir kabloyla sorunu halledebilceğimi söylüyo kimi de wireless almam gerektiğini söylüyo ama benim modemim var değiştirmeden kısa yolla nasıl bu problemi anlatabilirm inş.. anlatabilmişimdir karışık olabilir ama benim kafamda karıştı bu konuda
    teşekkürler…

  30. deniz
    Kasım 2, 2008, 11:33 pm | #31

    merhaba, biz evde 3 arkadas kaliyoruz,diger arkadaslar disaridan gelen sifresiz ag baglantisini kulanip nette girebiliyor ve onlarin laptop u xp.benim laptop um ise vista ben disardaki agi goruyorum ama ayni aga baglanamiyorum! ve extra dan bir suru internet icin para odemem gerekiyor,bunun la beraber sorunun ise beni daha fazla rahatsiz ediyor bana lutfen yardimci olabilirmisiniz bu konuda? cok arastirdim ama bi soruna varamadim.simdiden cok tesekurler

  31. Phoenix
    Kasım 7, 2008, 1:24 am | #32

    LG e 500u-ap44t markalı bilgisayar sahibiyim.Yaklaşık 1 aydır ortak wireless bağlantısı kullanıyorum.Bazı zamanlar bağlantı kopuyor kablusuz ağlar görüntüleyerek tekrar bağlanmaya çalıştığımda bağlantı kurulmuyor.Kablosuz ağları görmeme rağmen istediğim bağlantıya bağlanmaya çalıştığımda bağlantı kurulmuyor.Bu sorunla 2 3 kere daha rastladım.Sistem geri yükleme yaparak sorun ortadan kalkmıştı.Modemim atheros ar5007eg bağlanmak istediğim modem airties 210.Wireless driverini güncelleme+sistem geri yükleme+elle ip girme+vista otomatik güncelleme gibi bi çok deneme yaptım hala bir şonuç alamadım.Wireless bağlantısı şifresiz bağlantı+mac filitrelendirmesi yapılmadı.Yardımcı olursanız sevinirim….

  32. YASİN
    Ocak 4, 2009, 12:54 pm | #33

    FATİH BEY BEC 5102 KABLOSUZ MODEMİM VAR YANLIZ KABLOSUZDAN İNTERNETE BAĞLANAMIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

  33. Ocak 14, 2009, 6:39 pm | #34

    fatih bey airties modemim var ve leptop kullanıyorum yanlız kablosuz ağ bağlantısı kuramıyorum yardımcı olursanıız ssevinirim şimdiden çok teşekkrler
    xp kullanıyom

  34. şiyar
    Şubat 4, 2009, 5:10 pm | #35

    benim fusutsı siemens c46 esprımo mobiles v5505 laptopumj war wirelles driverini kurdum ama hiç modem görmüor ag listesini yenileye bastıgımda aramyıyor yardımız ı olun pls acill

  35. Murat MUTLU
    Şubat 10, 2009, 3:45 pm | #36

    Merhabalar Fatih Bey

    Bu Vistanın İnternete Bir garezi var sanırım.nedendir bilinmez ama xp de nsanlar o kadar sorun yaşamazken vistada nedense çığ gibi büyüdü.

    Benimde sorunum Wireless ile Nedendir bilinmez wireless ile bağlanmak istediğimde devamlı SINIRLI BAĞLANTI yazıyor. 2-3 farklı modemlere şifreyle bağlanıyorum fakat sınırlı Bağlantı Yazıyor Artık Can sıkıcı bir durum almaya başladı…

    Yardımcı olabilirseniz sevinirim…

  36. Oguzhan Ak
    Şubat 22, 2009, 7:50 pm | #37

    merhabalr acil bir şekilde yardım rica ediyorum
    bizim 3 laptop arasında wireles ağ kurmaya çalışıyoruz ancak bağlandı demesine rağmen birbirini görmüyor özellikle oyunlarda:)
    vistadan kablosuz geçici(bilgisayarlar arsı) ağ kuru seciyor kurulumu yapıyorum diğer pcler xp olmak üzere ağı görüyor ve bağlanıyorlar.Ancak birbirimizi goremiyoruz. güvenlik duvarıyla alakalı bir sorun olabilir mi bir de norton 2009 kullanıyorum

  37. emre
    Mart 6, 2009, 2:21 pm | #38

    iyi günler fatih bey benim pikatel airmax 101 marka bir modemim var internete baglanmaıyorum mac addresi bu şekilde mac adresinden şüphelniyorum ad-0d-0d-0d-0d bu şekilde ama önceden normaldi bu mac adresi degiştirmek için ne yapabiliriim yani bir yöntem yada program var mı bu konuda yada ne tavsiye ediyonuz

  38. ismi lazim diil
    Mart 8, 2009, 3:26 pm | #39

    fatih şimsek sorunum war yazıcam fakat,sorunlara cewap yazmiosunuz ki ne yaziCAM size..

  39. Mart 10, 2009, 3:21 pm | #40

    Emre,
    mac adresleri bahsettigin sekilde olur ancak senin mac adresin degistirilmis gorunuyor. 0d-0d-0d-0d seklinde bir dizilimin denk gelmesi jupiterde hayat olmasi kadar mucizevi bir durum.
    mac adresini degistirmek icin
    1- mac changer isimli programi kullanabilirsin
    2- masaustunde bilgisayarimi sag tiklayin ozeliklere basin
    donanim > aygit yoneticisi > ag bagdastiricilari > mac adresini degistirmek istediginiz ag aygitini secin sag tiklayip ozeliklere basin. network adress sekmesine istediginiz mac adresini yazin.

    Ismi lazim diil,
    yonetimini ustlendigim ve kendime ait onlarca web sitesi mevcut ve gunde onlarca yorum aliyorum. herkese zaman ayiramam bu yuzden burada yazili bilgiler bircok kullanicinin isine yarayan bilgiler bunun disinda istediginiz yardim konularina sizin gibi kullanicilar kendi aralarinda bilgilendirme yaparak yardim edebilir.

  40. mustafa
    Nisan 19, 2009, 12:26 am | #41

    Selm Fatih bey, vistada geçici kablosuz ağ kurulmu yapıorudum daha önce internet için.. Fakat şimdi internet paylaşamıyorum daha öncede öyle bir button çıkıyordu ama şuan çıkmıyor nedenini bilmiyormusunuz??

  41. sinan
    Mayıs 17, 2009, 3:06 pm | #42

    laptop um ne wireless tan ne de kablolu dan baglanmıyor internete rundll32 sorunu diyor.bu sorunu nasıl halledebilirim.ve de vista yla calısıyor durumda.yardımcı olursanız sevinirim.

  42. Nur
    Mayıs 20, 2009, 3:04 pm | #43

    Merhaba;
    ben kablonet kullancısıyım.
    masa üstünden laptopa terfi edince vistalı laptopumu kablosuz olarak bağlanmak istediğim için NETMASTER WDS-540 WIRELESS ACCESS POINT – ROUTER aldım. fakat bağlanamıyorum.
    laptop modemi görüyor modem nete bağlanmıyor. verilen komudların hepsini yaptım ama sonuç hep olumsuz oldu.
    ürünü aldığım yerde vista kullanıcısı vardı ve kurulumun basitliğinden bahsetmişti
    demekki ben o kadarını bile yapamadım
    adsl ile ilgili sorunlar çabuk çözülüyorda biz kablonetçiler yaya kalıyoruz hep :)
    bu durumda bana ne önerirsiniz?

  43. serkan
    Mayıs 20, 2009, 9:10 pm | #44

    merhabalar xp işletim sistemim linksys wireless-g wpc54 notebook adaptörüm var.Daha önce çok iyi çalışan sistemime format atmak zorunda kaldım.Format sonrası kart driverını yükledim.KAblosuz ağları görüyorum ancak bağlanamıyorum.Sınırsız bağlantı veya bağlantı yok uyarısı alıyorum.sorunun ağ adresı atanamadığından olduğu yazıyor.Birden Wan Connectıon diye daha önceden olmayan bir bağlantı cıktı.Burasının Vista ağırlıklı olduğunu biliyorum ama lütfen bana yardımcı olurmusunuz.Teşekkürler.

  44. Haziran 3, 2009, 7:49 pm | #45

    BEN LAP TOPUMUN VİSTA CD SINI TAKTIM UZERINE YENI BIR VISTA KURDUM
    BUTUN DRIVERLERLERI OLDU SES FALAN MUHTESEM AMA
    BIR TURLU WİRLESS AG BAGLANTISI ACILMIYOR AGLARI BULMUYOR
    AG BULMADAN KAPALI GORUNUN AG AYRINI ACIK YAPIYORUM AMA YINE KAPALI DURUYOR ACIK DURUMA GECMIYOR

  45. tuba
    Haziran 26, 2009, 2:27 pm | #46

    iyi gunler disarida heryerde wireless kullanabiliyorum ancak evdeki modemde kablolu baglantim yapabilirken kablosuz baglanti kuramiyorum…. isletim sistemim vista modemim ise pikatel airmax 101 Atheros AR5007 802.11 b/g Wireless Network Adapter ip ve DNS otomatik olarak al onu da kontrol ettim ama hala bir yol kat edemedim yardimci olursaniz sevinirim ii calismalar….

  46. mehmet
    Temmuz 21, 2009, 10:05 am | #47

    işletim sistemim vista home premium. wlan modemim atheros. kablosuz ağlara bağlanabilmekteyim fakat internetlerinden faydalanamıyorum. ip alma veya elle yazma konularında nerdeyse sıfır bilgiye sahibim. yardımcı olursanız sevnirim…

  47. muhammed ali
    Ağustos 7, 2009, 10:23 am | #48

    yha ben internet çektiriyorumama telekom tarafından engelli sitelere giremiyorum ornek face.metin2. online oyunlar vs. yardım edermisiniz? aciiiiilllllllll

  48. Ugur Akbulut
    Ağustos 18, 2009, 1:41 pm | #49

    Fatih bey , benim bilgisayarımda(MSI VR601-TR SVİSTA STARTER) önceden kablosuz ağa bağlanıyordum.Bilgisayarım genelde attıktan sonra kurulum istemeden kablosuz bağlanabiliyordum.Ama bu sefer kablosuz ağları bulamıyor.Diğer evdeki bilgisayrlardan bağlanabiliyoruz ama format attıktan sonra kablosuz bağlanamıyorum.Kablosuz bağlantı ışığı yanıyor.Ağ paylaşım merkezindende baktım açık yazıyor.Ama ağ bulamıyor.

  49. Ugur Akbulut
    Ağustos 18, 2009, 1:41 pm | #50

    Lütfen yardım ederseniz sevinirim.

  50. Yavuzhan
    Eylül 22, 2009, 1:52 pm | #51

    İyi günler Vista Home Premium kullanıcısıyım. XP yüklü bilgisayarda rahatça bağlanabildiğim ağa bağlanmaya çalışırken sınırlı boğlantı tanımlanmayan ağ hatası alıyorum ağ bağdaştırıcım : Realtek RTL8192E Kablosuz Yerel Ağ 802.11n PCI-E NIC

  51. yücel baş
    Eylül 25, 2009, 5:28 pm | #52

    merhabalar! ben windows 7 kurdum laptopa! xp kuruluyken internete olsun modeme olsun girebiliyodum! modem exper vpa şifreleme türü var! şifresini açınca giriyorum! şifreyi yazdığım halde sınırlı bağlantı diyor! pc sürekli ıp gönderiyor!bilmediğim bir ayarı olabilirmi! teşekkürler

  52. DERYA
    Ekim 5, 2009, 5:27 pm | #53

    benim bilgisayarın laptop daha önve vista kullanıyodum şimdi xp ye geçtim kablosuz ağda hiç bi sorun yoktu hemen bağlanabiliyodum ama şimdi yine ağı buluyo bağlandı sinyal gücü mükemmel diyo ama hiç bi işlem yapamıyorum internete girmiyo ama kablosuz ağ şu anda bağlı uyarısı veriyo sürekli nasıl olcak bilmiyorum lütfen yardım edin içerde oturmaktan beynim kurudu yardım lütfennnn:(

    • asersag
      Ekim 17, 2009, 10:52 pm | #54

      sistemi geri yükle

    • mitat
      Ekim 20, 2009, 10:42 am | #55

      laptopta bütün modellere bağlanıyorum fakat pikatel airmax-101 modemime bağlanamıyorum yardımcı olun lüften

      • fulden
        Ekim 24, 2010, 10:26 am | #56

        bende de aynı durum var pikatel airmax 101 modemime laptoptan bağlanamıorum biz başka bi yere taşımdık ve haliyle şifremi değiştirdim modem falan kurdum şuan kendi bilgisayarımdn bağlanyrm ama laptoptan modem kurmamı istiyor tekrar aynı şekilde laptoba da modem kuracak mıyım eğer kurarsam kendi bilgisayrımdaki nette herhangi bi sorun olur mu bi bilgisi olan varsa lütfen cvp yazsın

  53. seher
    Kasım 26, 2009, 11:57 am | #57

    fatiiiih ben de kablosuz bağlanamıorum , bugün zte modem kurdum kablosuz başlantıda sorun var, problem nerde tüm ayarları kontrol ettim olmadı :s

  54. ATES
    Aralık 2, 2009, 2:18 pm | #58

    YA FATIH BEY BENDE ……… DELL INSPIRON XTREME VAR. BILGISayar ozellıklerı mukemmel bırde ınternet olsa…
    wısta yuklu.
    16 gb ram , 1 tb hdd sistem var 1gb saf intel extreme ekran kartı var. RUSYA dAn aldım……..
    3DMAX ACAD SERIES HEPSINI MUKEMMEL CALISTIRIYOR.
    AMA INTERNET E BAGLANSAM………..YARDIM
    SSSSSSSSSSSSS……..OOOOOOOOOOOOOO………….SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  55. cem
    Aralık 5, 2009, 11:10 pm | #59

    Realtek wifi 5100 wiralles ile internete bağlanamıyorum acil yardım kablo ile bağlantı sorunsuz kablosuz diğer modemlere bağlanabiliyorum kendi modemim de görebiliyorum ama bağlanamıyorum yardım lütfen

  56. Cem
    Aralık 9, 2009, 10:02 am | #60

    Gecen hafta Sony vaio laptop aldim. Uzerinde windows 7 yuklu (wireless adapter Atheros AR9285). Evdeki linksys WRT54GC router ile kablosuz internete baglanamiyorum. Fakat XP yuklu olan diger bilgisayarimla bir sorun olmuyor. Modem ayarlarindan sifrelemeyi kaldirdigim zaman her iki bilgisayarda baglanamiyor. IPv6 yi da kaldirdim ama hala baglanamiyorum. Baska neler deneyebilirim? Bilgisi olan lutfen paylasabilir mi.

  57. orhan
    Aralık 12, 2009, 10:53 pm | #61

    slm arkadaslarr öncelıklee söyle deyim msı bı laptop varr amaa ınternetee baglanamıyorum normal bir seklıkde wireless la sonra modem şifresini yazıyorumm sag kösede wirelees’ın baglanmadıgını gösteriyo ve uzerınde unlem ısaretı varr bı yardımcı olursan sevınırım simdiden tesekkürler :)

  58. can
    Ocak 9, 2010, 7:34 pm | #62

    syn fatih bey ben vistaya bir kablosuz bağlantı flash disk gibi bişey aldım ve taktım tanımadı naba bilirim nasıl kablosuz bağlantı kurabilirim çok acil

  59. büşra
    Şubat 2, 2010, 2:48 pm | #63

    merhabalar adım büşra.bilgisayarım casper ve ben kablosuz aglara baglanamıyorum kalblo ile baglanıyorum ama kablosuz baglanamıyorum internetle alakalı sandım m.hıizmetlerini aradım ama internetle alakalı degilmiş driver kurulumunda bi hata vardır dedi.tekrar kurmaya çalıştım ama ing. terim olduğu için hiç bişi anlamadım.yardım erdersenz çooook mutlu olcam lütfen!!!!

  60. ahmet
    Şubat 8, 2010, 7:50 pm | #64

    iyi günler fatih bey. ben öğretmenim, bu yüzde şu an internet ihtiyacom çok fazla.benim çok önemli bi sorunum var.yeni bir exper laptop aldım, win7 starter kurulu.kablolu bağlanıyorum nete ama kablosuz ğ gördüğü halde bağlantı yapılamadı yazıyor.evdeki modemin güvenlik türü WPA-PSK, fakat benim bilgisayarda WPA-kişisel, wep gibi şeyler var, WPA-SPK yok.ne yapmalıyım.yardım edersenız çok sevinirim.teşekkürler..

  61. MuNZuR
    Şubat 21, 2010, 10:07 am | #65

    Bakıyorumda hep ayni sorunlar. Vista ve xp kullanıcıları wireless kartlarınızın güncel sürücülerini yükledikten sonra eger wireless acilmiyorsa yapmanız gereken ilgili tus kombinasyonunu girip wireless ozelligini acmaktır.

    Ornek vermek gerekirse : FN + F1 Yada FN + F8 gibi

    Yani F1-F12 tuslarina bakin Antene benzeyen resim hangisinde ise aradığınız tuş odur..

    Wireless aktif olunca baglanti size kaliyor…

    Hocam kusura bakmayın bir soruda ben sormak istiyorum. Biliyorum Atheros 5007eg cok sorunlu bir bağdaştırıcı.

    Benim sorunum Windows 7 yükledim laptopa. Driverlere baktığım zaman yüklenmiş gorunen Kablosuz kartım acilmiyor. Web uzerinden microsofttan yazilim guncelle ile driveri guncelledim.

    Ama gel gorki ne tus kombinasyonu nede baska bir yontem wireless ozelligini acmaya care olamadi. Onceki işletim sistemi windows vista idi.Ve bu laptop da arkadasimin.

    Simdi bazilari merak eder. Hem wireless yok diyor hemde konu aciyor. network kablosu ile baglanabiliyorum.

    Egerki Windows 7 deki bu sorunu cozemezsem istemeye istemeye Vista yuklemek zorunda kalacagım.

    Simdiden yardimlariniz icin tesekkurlerimi sunuyorum..

  62. yaprak
    Şubat 22, 2010, 8:40 pm | #66

    slm bec modem var fakat kablosuz calıştıramıyorum wpa yapmam gerekıyormuş sızın yayınladıgınız lınkı tıkladım ama sayfanız hata verıyor baska nasıl yapabılrım

  63. ihsan
    Mart 21, 2010, 10:58 pm | #67

    AirTies kablosuz modem var. Ancak windows7 yüklü olan laptopumdan bu modeme bağlanamamaktayım. modeme şifre koydum ancak laptopumdan bu modeme bağlanamamaktayım. Şifreyi kaldırdığım zaman bağlantı başarılı oluyor fakat şifre varken birtürlü bağlanamıyorum. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

  64. serkan
    Nisan 15, 2010, 1:48 am | #68

    vista kullanıyorum.ev ağıma ait wirelesse bağlı göründüğü halde internete giremiyorum.aygıt düzgün çalışıyor fakat nete bağlanamıyorum.yardımcı olursanız sevinirim.

  65. serkan
    Mayıs 7, 2010, 8:51 am | #69

    arkadaşlar bılgısayarda vista var modem billon kablosuz baglantı yapamıyorum kablo ıle aynı modemden baglanıyorum yardımcı olabılırsenız sevınırm

  66. ismail
    Mayıs 12, 2010, 1:37 am | #70

    merhaba kardeş benim bilgisayar kaşta iken de her yerde bütün wireless dan bağlanıyordu hatta otobüslerde bile bu işin espirili gerçeği de şimdi bulunduğum yerde wireless sinyal mükemmel diyo ama nete bağlanmıyo canı sıkıldığında bağlanıyo 5 dk duruyo gidiyo dışarda diğer wireless baglanıyo tek burda sorun yapıyo arkadaşlar cepten giriyo yanımda benim bilgisayar girmiyo nasıl oluyor bu iş anlamadım yardımcı olursan sevinirim

  67. Şükrü
    Mayıs 20, 2010, 4:40 pm | #71

    İyi günler arkadaşlar.Çok önemli bir sorunum var ve çözemedim bir türlü.Sanırı Fatih arkadaşımız üstad bu konuda.Ben sorunumu dile getiriyim.3 gündür Pikatel Airmax-101 markalı modemimden kablosuz olarak internet erişimi sağlayamıyorum ama kabloluda hiç bir sorun yok.Kablosuz ayarlarımda tamam.TTNET’i aradım kablosuz ayarları tekrar yaptırdı olmayınca sisteminizde sorun var dediler.Sistemi yeniden kurdum yani format attım durum hala aynı.TTNET’i arayıp böyle böyle oldu deyince bizden kaynaklanmıyor diyolar.Halbuki laptopumla diğer ağları görüyorum ama kendi ağımı göremiyorum.Laptoptada sorun yok.Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Saygılar.

  68. Temmuz 28, 2010, 9:33 am | #72

    Merhabalar benimde size sorum olacak zyxel marka modem kullanmaya çalışıyorum neti yeni bağlattım internete bağlantımı yaptım ama ne yaptıysam kablosuz bağlantı yapamıyorum ağ adaptörü denilen yerde modem ayarından bişey yapamıyorum windows hata veriyor normal bağlanmak itediğim zaman ağ adı istiyor ne yazcam bilmiyorum kafadan bişey yazıyorum bu kez güvenlik anahtarı istiyor onuda yazıyorum tamam dedikten sonra 1-2 dk sonra sorun çıkıyor bağlanamıyorum neden acaba bana bi yardımcı olsanız ne yaptıysam olmadı bağlantı kurumayorum modemle

  69. hıdır çavdar
    Temmuz 28, 2010, 6:06 pm | #73

    slm arkadaşlar benim sorunum şu dükkanda koblolu normal giriyom nete yeni leptop aldım ewden girmek için ew dükkanın hemen arkasnda en köşe odadan girebiliyorum nete lep topla ama diğer odalardan giremiyomiyorum çekmiyo sanırım ne yapmalıyım antenmi takmalıyım bana bi fikir weirrseniz sewinirim iyi günler

  70. talha
    Ağustos 22, 2010, 6:35 pm | #74

    kablosuz aga baglanmaya çalışıyorum ama sistem bulunamadı medyaya bağlı değilken kablosuz ag bagdaştırıcısı üzerinde işlem yapılamaz diyor.nasıl halledebilirim.teşekkürler

  71. gül
    Eylül 1, 2010, 11:50 pm | #75

    meraba
    ben de modemimi kurdum modemim rt 206 kablosuz. Bilgisayar modemimi yerel bağlantı olarak görüyor. Fakat internete giremiyorum. Adsl kurulumunu yapamıyorum Yükleme tamamlanmadan ” böyle bir arabirim desteklenemiyor” diyor. Napacağımı şaşırmış durumdayım. İşletim sistemim Vista. Yardımcı olun bana lütfen

  72. isimsiz
    Eylül 7, 2010, 7:54 pm | #76

    meraba bnm leptobu formata için bi arkime verdim formatdan sonra ew getirdigimde çalışmıodu kablosuz modemim modem çalışıo ama pc de gzkmüoo modemin yanında gelen kabloyu taktıgım zman pc ye nete girbiliorum ama bn kablosuz kullmak istiorum lütfen yardımcıı olunn :( şimdiden tşkler

  73. cemal
    Eylül 11, 2010, 3:34 pm | #77

    bnm bilgisayarımın internet bağlantısı var fakat ben geçici olarak laptop a kablosuz ağ bağlantısı kuracağım fakat olmuyor bana yardımcı olurmusunuz…

  74. ozlem
    Aralık 4, 2010, 6:28 pm | #78

    merhaba benimde bir sorum olacaktı. ben everestsg 1500 modem aldım 2 hafta önce ilk aldıgımda laptopla gayet rahat giriyordum arada kopuyordu ama idare ediyordu son bir haftadır giremiyorum laptop agı goruyor ama baglanmak isteyince sorun tanıla dıyor modem şifreli şifresize dönüştüremiyorum ve işletim sistemi vista ne yapmam gerekiyor

  75. gülhan
    Aralık 30, 2010, 11:54 pm | #79

    linksys marka wirlesem var.şifreleme yapmak istiyorum fakat internet üstündeki sayfasıdan girdiğimde şifreleme yaptıktan sonra internete wirelestan giremiyorum.x işareti çıkıyor.bağlan yazısı donuk oluyor.lütfen bana yardım edin şifre koymak istiyorum…

  76. tuncay
    Ocak 24, 2011, 12:54 pm | #80

    mrb arkadasım öncelikle böyle bir site yapıgın için tşk benim sorunum internet erişimi yok diyor hangi modemi denedi isem nasıl çözüm yapa bilirim yardımcı olursanız sevirinirm

  77. selen
    Mart 11, 2011, 8:53 pm | #81

    merhabalar. Netmaster CBW560 modem kullanıyorum bilgisayarım packardbell. bilgisayarımdan kablo bağlıyken internete bağlanabiliyorum. fakat wireless ile bağlanamıyorum. “sınırlı erişim” diye bir uyarı var zaten. internete bağlanmıyor. uydunet sorunun onlardan kaynaklanmadığını söyledi. modemi defalarca resetledim. defalarca bağlantıyı kaldırıp tekrar kurdum fakat sorun çözülmedi. ne yapmalıyım? teşekkür ederim.

    • Mart 11, 2011, 9:06 pm | #82

      Selen,

      Kablosuz baglantilarda sinirli baglanti uyarisi vermesinin 4 nedeni olabilir.

      En yuksek olasiliktan baslayarak listeliyorum;

      1. kablosuz baglanti sifreni hatali girmis olabilirsin.

      2. kablosuz modemin sinyali yeterli seviyede bilgisayarina ulasmiyor ( bu durumda ag ismini kablosuz taramlarda gorebilirsin fakat sinyal seviyesi dusuk ise sinirli baglanti olarak gosterir )

      3. kablosuz ag bagdastiricina manuel ip girisi yapilmis olabilir

      4. modemin kablosuz sifreleme yontemi wireless kartini desteklemiyor olabilir ( pikatel modemlerin firmware guncellenmeden onceki surumlerinin atheros wireless kartlarinda WPA2 sifreleme yontemini uzun sure tanimamasi gibi.

      Cozum onerileri;

      1. modem arayuzune tekrar baglanip kablosuz sifreni dogrulamalisin.

      2. modem ve bilgisayari yanyana getirerek tekrar test etmelisin.

      3. ag baglantilari sekmesinden kablosuz ag baglantinin ip ayarlarini kontrol edip otomatik yapmalisin.

      4. modem arayuzunde kablosuz sifreleme yontemini WPA ise WPA2 WPA2 ise WPA olarak degistirerek tekrar test etmelisin.

  78. Mart 20, 2011, 11:30 am | #83

    ya benim kablosuz ttnet zyxel modemim var ona wifili samsungdan giremiyorum ama başka yerlerde girebiliyorum wpa wpa2 nerden anlaşılyor modem üzerinde öyle yazmıyor IP ayarlarını nerden anlıyacam
    maksimum sınıra ulaştınız diyor açmıyor telefon başka arkadaşlarımda hiç ayar yapmadan sadice şifre ile girebiliyorum
    ACıL Ce vAP lÜtfEN

  79. burcu
    Nisan 26, 2011, 4:36 pm | #84

    Fatih Bey Merhaba,

    Yardımınıza ihtiyacım var.
    xp yüklü bilgisayarıma vista yukledım. ve suanda ağ bağlantılarımda sorun var. modemın drıverını yuklemeye calıstım fakat tanımıyor modemı.
    ne yapmam lazım yardımcı olursanız cok sevınırım.

    iyi gunler.

  80. emre
    Haziran 9, 2011, 1:41 pm | #85

    arkadaşlar ben modemle kablosuz ağa baglanıyorum ama internete girince güvenlik ayarlarınız bu sayfayı yükleyemiyor diyor bi yardımcı olursanaız sevinirim şimdiden saolun

  81. ft
    Ağustos 15, 2011, 12:07 pm | #86

    benim sony vaıo vpceh 1s 1e laptopum var komşumuzun wıreless ıa bağlandığımda sınırlı erişim diyo bu arada bilgisayar windows 7 wıreless ın şifreleme türü ise wep

  82. Wirless Bozk :D
    Ağustos 18, 2011, 9:57 pm | #87

    Ya Wirelessim Baska Bir Pcden Baglanınca Arada Sırada Baglantı Gidior Bida 5-10 dakıkada gelir ama ilk baglandm pc bole bise olmuor .s

  83. seren
    Ekim 26, 2011, 7:43 pm | #88

    modem ayarlarından laptopun isimi göre biliyorum ama laptopu bağlamaya kalktığımda sorun çıkarıyor sorunu tanıla dememe rağmen bağlantı yapılamıyor

  84. Aralık 21, 2011, 2:33 pm | #89

    arkadaslar ben ttnet tin kablosuz internetine üye oldum ama ben bunu sadece kablolu çalıstırabiliyorum kablosunu çekince lan ışığı sönüyor ve interne taçılmıyor modemin adı :HUAWEI markasında ben açamıyorum kablosuz lütfen yardımcı olur musunuz?

  85. Aralık 21, 2011, 2:35 pm | #90

    erkam :merhaba arkadaşlar ben ttnetin kablosuz internetine uye oldum internet açılıyor fakat ben kablosuz kullanamıyorum ben kabloyu çektiğim anda lan yazan yerde ki ışık sönüyor ve internet gidiyor modemimin ismi HUAWEI üstünde de wi-fi yazıyor nasıl kablosuz kullanabilirim lütfen yardımcı olun ?

  86. Bilal
    Ocak 10, 2012, 3:53 pm | #91

    vista bilgisyarıma format attım şimdi kablosuz nete bağlanamıyorum bağlandı diyor ama tanımlanamayan ağ yazıyor ve nete giremyrum yardımcı olursanız sevinirim

  87. ahmet
    Mart 17, 2012, 1:15 pm | #92

    merhabalar.. Güvenlik Türü kısmında Wpa-Psk seçeneği yer almıyor ve bu yuzden bağlanamıyorum kablosuz ağ ile internete sizce ne yapmam gerekiyor?

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

