Başlangıç > Internet Explorer Problemleri > Proxy Kullanmadan Erisim Engelli Sitelere Girme

Proxy Kullanmadan Erisim Engelli Sitelere Girme

iexplorenize yada firefox ve benzeri tarayiciniza kanunen girilmesi engelli bir siteye girebilmek icin normalde proxy atamaniz gerekiyordu. yada hide ip platinium ve benzeri otomatik proxy degistiren programlar vasitasi ile bu sorunu halledebiliyordunuz.

ancak ben hemen bir siteye bakicam fazla isim yok diyosaniz  http://theproxyfree.com/ adresine girerek sayfa icerisindeki bosluga girmek istediginiz engelli sitenin adresini yazarak bu sorunu halletmis olursunuz.

  1. Ocak 21, 2008, 11:49 pm

    açılmasını istiyorum neden açılmıyo açılması için gerekli program varmı

  2. Şubat 11, 2008, 2:34 pm

    gamyun nete girmek istiyorum

  3. Ekim 10, 2008, 8:52 pm

    çok iyi

  4. osi
    Ekim 15, 2008, 4:48 am

    teşekkürler

  5. Ocak 19, 2010, 2:55 pm

    arkasım bu adres hıc bır ıse yaramadı ben denedım hıc bır ıse yaramıyor lutfen bos tere bvu tur safsatalarla ugrasmayın

  6. Nisan 26, 2012, 11:11 am

    nazan :gamyun nete girmek istiyorum

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

