Başlangıç > Mail Hesaplari > Outlook Express Mail Hesabi Ekleme

Outlook Express Mail Hesabi Ekleme

Genelde web sayfalarinda dolasirken sayfanin iletisim bolumunde kontak kurmak icin mail adresleri bulunur. Iletisim icin tiklayin v.s. tarzi mesajlar yazilidir. Bu mail adresini tikladigimizda windowsun default olarak belirledigi mail programi olarak outlook express penceresi acilir ve bizde buraya mesajimzii v.s. yazarak iletisim kurmayi deneriz. Ancak ortada ters giden birseyler vardir. Mesajimizi yazip gonder tusuna bastigimizda mesajimizin gonderilemedigini farkederiz. Bu durumda once halihazirda kullanmis oldugumuz pop3 destekli mail adresimizi outlook express hesabi olarak nasil ekleyebilecegimizi ve bu adresimiz yolu ile nasil maill alip gonderebilecegimizi anlatacagim. Ayrica hotmail bilindigi gibi pop3 destegini ucretli olarak sunmakta ancak hesap tarihi eski olan kullanicilar icin boyle 1 sorun yasanmiyor

Asagidaki resimlerde konu gayet acik bir sekilde anlatilmistir. Herbir adim icin resimleri tiklayarak konu ile ilgili ayrintili bilgiye ulasabilirsiniz.

Diger derslerimizde imap (gmail) ve http destekli (hotmail) mail adresimizi nasil outlook expresse kaydedecegimizi takip edebilirsiniz.
Ilk olarak hesaplar menusune giriyoruz
Posta sekmesine tikliyoruz.
Gorunen ad kismina adimizi yada herhangi bir kelime yazip ileri tikliyoruz.
Mail adresimizi yazip ileri tikliyoruz

Gelen posta kismini ornekte oldugu gibi dolduruyoruz.

Hesap adi ve parola kisimlarini ornekteki gibi dolduruyoruz.
Ayarlari tamamladiktan sonra son butonuna tikliyoruz.Ayarlari tamamladiktan sonra son butonuna tikliyoruz.

  1. mehmet ali
    Nisan 23, 2007, 9:03 am

    selamlar

    vista basic kullanıcısıyım ve hotmail. hesabım var vistanın windows mail programında kurulum yapılmıyor o yuzden outlook express i kullanmak istedim fakat çalıstırmıyor bu sorun nerden kaynaklanıyor yardımcı olabilirseniz sewinirim

    teşekkürler

  2. Nisan 23, 2007, 9:34 am

    isletim sisteminizin vista olmasi yada xp olmasi birseyi degistirmez. zira hotmail artik outlook destegi vermiyor. bu uygulama yaklasik 6 ay once baslatildi. ancak cok eski kullanicilarina tolerans tanindi ben 1999 yilinda acmis oldugum hesabimla outlook erisimi saglayabiliyorum ancak 2001-2005 yilinda actigim hesaplarla outlook erisimi saglayamiyorum.

    sonuc olarak hotmail artik outlook destegini ucretli olarak sunuyor. ve bu destekten faydalanmak istiyorsan yillik 19.95$ odeyerek linkte kayit olabilirsin
    http://join.msn.com/hotmailplus/overview-std

  3. FİLİZ
    Kasım 1, 2008, 8:37 pm

    YA BEN ŞU EXPRESİ MAİLE ÇEVİRMEDİM YUKARUIDAKİ HERŞEYİ EKSİKSİZ YAPMAMA RAĞMEN UZAKTAN YARDIMLA BANA Bİ R YARDIMCI OLABİLRİMİSİNİZ LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN 😦 ACİL LAZIM PROGRAM BANA:(

  4. muammer arslan
    Mayıs 11, 2009, 11:01 am

    hotmail için sanırım en iyisi Thunderbird onla hotmail ve windowslive maillerine ulaşılabiliyor

  5. Temmuz 18, 2009, 12:15 pm

    Mail Adresinin Uzunlugu Onemlı mı Outlookdan acarken ben bılgılerı dogru gırmeme ragmen kadı pas.. hata verıyor gorunuyor

  6. ashg01
    Kasım 26, 2009, 4:09 pm

    Resimli anlatım ve açıklamalar için teşekkürler

  7. fikret
    Ocak 11, 2012, 11:50 am

    1 adım araçlar dan hesapları tıklayın diyorsunuz ama araçlar da hesaplar bölümü yok

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

