Başlangıç > Windows Yazilim Problemleri > Vista Isletim Sistemi Driver ve Uyum Sorunları

Vista Isletim Sistemi Driver ve Uyum Sorunları

Son zamanlarda sikca gelen sikayetlerde vista ile bazi driverlerin calismadigi ve birtakim oyunlarin oynanmadigini farkettim. birkac hafta once bolgemizde acilan yeni bir internet cafe icin vista kurulu pclerde ayni sorunlarla karsilastim. Vista sistem olarak winxp den oldukca farkli. olay sadece gorsellik olarak degistirilmemis sistem yollarida degistirilmis. dolayisi ile birtakim sorunlar simdilik cikmaya devam edecektir. ben vista isletim sistemi icin en az bir 5 ay gecmesi gorusundeyim. vista ile uyumlu bazi programlari ve driverleri burada bulabilirsiniz


Vista ile uyumlu ve en populer antivirus yazilimi kaspersky internet security programini buradan indirebilirsiniz

a4tech vista ile uyumlu web kamera driverini yayinladi buradan indirebilirsiniz PK-5| PK-7MA| PK-7MAR| PK-35N| PK-635| PK-635M|PK-636A| PK-636MA| PK-835| PK-935|

a4tech web kamerasi driveri ile uyumlu olan modeller su sekildePK-5| PK-7MA| PK-7MAR| PK-35N| PK-635| PK-635M|PK-636A| PK-636MA| PK-835| PK-935|

Turk telekom tarafindan ucretsiz olarak kablolu modem secenegini tercih eden son kullanicilar zyxel 660ru modeline ait usb surucusunu indirebilirsiniz

zyxel 660ru Vista driveri yukleyin

  1. none
    Nisan 25, 2007, 9:51 pm
  2. Mayıs 12, 2007, 9:54 am

    KARDEŞ BENDE SIRF BU SORUNLARDAN DOLAYI XP DÖNDÜM NE ZAMANDIR ARIYORUM FAKAT “WİBFAST 3D GRAPHİCS SERİES” EKRAN KARTI “HP DESKJET F300 SERİES” YAZICI “ASUS K8N4-ESE” ANAKART
    DRİVERSLERİNİ BULAMADIM YARDIMCI OLURMUSUN BANA EĞER OLURSAN ÇOK MEMNUN OLURUM KARDEŞ

  3. Mayıs 12, 2007, 11:33 am

    hp driver kurmadan once bilgisayara kesinlikle baglanmamis olmasi gerekli. ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software8/COL18486/mp-47767-1/AIO_CDB_Full_Non-Network_enu.exe

    winfast grafik kartinin tam modelini belirtmen gerekli.

    ASUS K8N4-E SE Anakart drivlerleri

    Ses Karti icin http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/misc/audio/RealTek/Realtek_AC97_V51005990WHQL.zip

    Chipset icin
    http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/misc/utils/ACPI_Driver.zip

  4. Mayıs 25, 2007, 8:24 pm

    kardeş bunlar windows vista uyumlumu.

  5. Mayıs 25, 2007, 8:26 pm

    winfast 3d graphicler series eğer bunları bulursa sende allah razı olsun

  6. coskun
    Temmuz 13, 2007, 4:44 pm

    kardeş benim zyxel p-630s series modemim var vista ile uyumlu driver bulup yardımcı olabilirsen çok sevinirim

  7. Temmuz 14, 2007, 9:21 am

    zyxel p-630s vista driver download burada

  8. yeşim
    Temmuz 22, 2007, 11:59 pm

    merhbalar, yeni aldığım laptobumda windows wista yüklü, adsl kablosuz modemimle (creative broadband) uyumlu değil, driverını bulmam da yardımcı olabilirmisiniz. daha yeni aldım ve henüz upgrade edemedim nete giremediğim için::((

  9. Temmuz 23, 2007, 8:33 am

    selamlar,

    bahsettiginiz markaya ait farkli modeller bulunmakta.

  10. Ağustos 10, 2007, 2:40 pm

    arkadaşlar bilgisayarıma vista ultimate yükledim ama bilgisayarın hiç bir driverini bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.. ANAKART : asus P5ND2 SLI & KAMERA : A4TECH PK635 & YAZICI : Epson DX 4850 & MONİTOR : Philips 190X7FB LCD & MODEM : Airties RT 210 valla beni bu hezimetten kurtaracak arkadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunarım ( Anlamıyorum vista çıktı sistemler vistaya geçti ama hala driverleri yok neyi bekliyo bunu üreten firmalar )

  11. Ağustos 10, 2007, 6:47 pm

    Selamlar Kutlay,

    Asus P5ND2-SLI Driverleri

    Ses Karti : Realtek ALC850 Version 6.2.31

    ACPI : ACPI driver for ATK 0110

    Lan : Lan bagdastirici icin vista driveri asus resmi web sayfasinda yayinlanmamakla beraber winxp uyumlu driveri sanirim kullanabilirsiniz yukleyin

    Epson Stylus DX-4850 Vista Driver

    A4 Tech pk-635 Vista Driver

    Airties rt-210 icin driver yoktur cunku direk ethernet ile baglaniyorsunuz.

  12. cihan
    Ağustos 17, 2007, 3:33 pm

    benim sorunum dell 6400 vista programlı bilgisayar satın ldım fakat kablosuz balanamıyorum.sinyal çokmükemmel diyor expolardan bağanamıyorum ne ypmmgerekir

  13. Ağustos 18, 2007, 4:56 pm

    merhaba,bende ORITE RN-1300SE markalı web kameram war vista ile uyumlu driver arıyorum yardımcı olursanız sewinirim..

  14. Ağustos 18, 2007, 7:15 pm

    Selam manolya,

    beyaz teknolojinin bir urunu. Vista driveri henuz resmi olarak yayinlanmamis
    sitede sunulan driveri burada http://b2b.beyazteknoloji.com/driver/RN1300SEDriver.rar

    vista driverle ilgili sorun cikarirsa kendi driveri ile yukler bu durumda aygit yoneticisinden driver guncellemeyi manuel olarak yaparsaniz sorununuz duzelir.
    bir not kamera yazilimini kurmadan once bilgisayariniza baglamayin.

  15. sercan
    Şubat 23, 2008, 8:29 pm

    a4 tech pk-635 m web cam im war ama vista driveri yuklememe ragmen gormuyo ? neden kaynaklana bilir sitesinden vista driverını indirdm yardımcı olursanız sevinirm

  16. kasim
    Nisan 15, 2008, 2:38 pm

    selam arkadaslar ben yeni bir HP Pavilion tx1000 entertainment Pc aldim .
    Ama kamerasini msn veya skype de kullanmak istedigim de kamera baska bir program da kullaniliyor kapatmadan acamazsiniz diyor .ama acik olan hic bir program yok.

    Bana yeni bir driver yada yardimci olursaniz cok memmun olurum

  17. toxsin
    Ağustos 28, 2008, 10:25 am

    slm kardeş pk 635m web kamerasi var cd vistaya uyumlu degil bunu nasıl yukleye bılırım şimdiden tşrkler

  18. SeCax
    Şubat 7, 2010, 8:37 pm

    Selam arkadaşlar ben zyxel prestige 660RU-T1 kullanıyorum.Fakat Windows 7 de usb üzerinden tanıtamadım.Tabi Zyxel firması windows 7 ile uyumluluğu bitirdiyse Driverını nerden bulabilirim.

  19. eray
    Temmuz 14, 2010, 12:26 pm

    slm arkadaslar… ben exper m549ss modelini kullanıyorum.pc ye windows 7 kurdum ancak modeme kablosuz bağlanamıyorum bede pc nin sesi bozuk cıkıo ayarlayamıyorum modemin programını kurdum ama yinede bağlanmıo kablosuz bana yardımcı olur musun hangi programları yuklemem lazım…

  20. Kasım 2, 2010, 4:06 pm
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

