Başlangıç > Windows Yazilim Problemleri > Need For Speed Carbon Vista Uyumluluk Modu – Nfs Carbon Vista

Need For Speed Carbon Vista Uyumluluk Modu – Nfs Carbon Vista

Need For Speed Carbon Vistada nasil calisir.

Need For speed serisinin most wanted underground serileri vista ile uyumlu olarak calisirken nedense son seri oyunu Need for speed carbon problem cikariyor. sorunun buyuk ihtimalel uyumluluk modundan kaynaklandigini dusunuyorum. bu problemle karsilasan arkadaslar su yontemi uygulayabilirler.


-NFS Carbon’un kurulu olduğu klasöre gidin (c:\program files\EA SPORTS\Need For Speed Carbon\

– NFSC.exe dosyasına sağ tıklayin ve Properties’i seçin

-Yukarida compatibility kısmına geçin

-Compatibility Mode özelliğini aktifleştirin.

– Windows 98 /Windows ME seçin uygula ve tamam deyip cikin.

Oyun hakkında bilgi veya resimler için TIKLA

Resmi sitesi için TIKLA

Oyunun hileleri için TIKLA

Trainer için TIKLA

Savegame için TIKLA

Türkçe yaması için TIKLA

Videolar için TIKLA

ikinci bir cozum yolu ise c:\program files\EA Sports\Need For Speed Carbon\klasoru icerisindeki MOVIES klasorunun adini herhangi bir baska isimle degistirmek.
kendi bilgisayarimda NFS Carbon ve vista kurup denedigimde 1. cozum yolu ile problem giderilemedi ancak MOVIES klasorunun ismini XMOVIES olarak degistirdigimde oyun calisir hale geldi ve hicbir problemim yok.

  1. burak
    Nisan 22, 2007, 10:04 pm

    öyle yapınca oluyo ama daha sonra oyun kapanıyo buna bir çözümünüz varsa lütfen cevap yazınız çünkü oyunu rahat bir şekilde oynayamıyorum

  2. Nisan 23, 2007, 8:50 am

    problemle ilgili ingilizce forumlarda arastirma yaptim. es sports oyunla ilgili herhangi patch cikarmamis. ancak nfs carbon yeni surumu yayinlanmaya baslamis ( need for speed collector edition ).

    bir diger cozum yolu ise bilgisayarinizda carbon dizininde “MOVIES” dizininin ismini degistirmek. herhangi bir isim verebilirsiniz. mov film vid gibi.

    bu sekilde denemenizi tavsiye ederim

  3. CEM
    Mayıs 10, 2007, 7:12 pm

    SUAN TOSHIBA A200 TURU LAPTOP KULLANIORUM 1 GB RAM 256 EKRAN KARTI 160 HDD HARDDISK FAKAT BU BILGISAYARDA VISTA YUKLU . CARBON EXE HATASI DIYE ACMIYOR CRACK YAPMAMA RAGMEN SIZIN COZUMLERINIZIDE DENICEM AMA BI ARKIM PACK OLDUNUGUNU SOYLEMISTI NERDEN BULABILIRIM

    • mert
      Mayıs 30, 2010, 10:20 am

      bende de aynı şey oluyor ama bir türlü olmuyo bence sen en iyisi ya uyumluluk modunu windows 2000e ayarla ya da setupa sağ tıkla yönetici olarak çalıştıra tıkla ben şu anda deniyorum

  4. engin
    Mayıs 10, 2007, 9:10 pm

    ben vista kullanıyorum ama sağ tıklayınca böyle bişey gelmiyor daha detaylı anlatırsan sevinirim

  5. zulal
    Mayıs 12, 2007, 10:25 am

    ikinci çözüm yolunu denedim şu anda problemsiz bir şekilde çalışıyor

  6. ahmet
    Mayıs 21, 2007, 9:35 pm

    sea ben viyanadan ahmet yardima ihtiyacim var need for speed carbonu yuedim vistayaam dvd yi yerlestirin diyo problem yaratiyor dedikleriniz yok ornegin NFSC.exe dosyasına sağ tıklayin ve Properties’i seçin bu secenekleri bulamadim yardimi olusaniz sevinirim imdiden tsekkurler

  7. Mayıs 22, 2007, 7:36 am

    ahmet kardesim sorunun cevabini bugun resimli anlatim seklinde vericem. henuz elimde vista uyumlu pc yok. saygilar

  8. ahmet
    Mayıs 30, 2007, 1:52 pm

    fatih kardes yardimci olursan memnun olurum saygilar

  9. Mayıs 30, 2007, 5:24 pm

    sorunun cevabi yayinlanacak

  10. Haziran 7, 2007, 11:44 am

    MERHABA ARKADAŞIM
    YENİ BİLGİSAYAR ALDIM WİNDOWS VİSTA NFS CARBONU INSTALL YÜKLÜYORUM MASA ÜSTÜNE ICONU GELİYOR TKLIYORUM SONRA RESİGETHER DVD DİYE HATA VERİYOR AÇILMIYOR.

  11. erdem
    Haziran 20, 2007, 7:32 pm

    slm dostum önerdiğin iki şeyide yaptım ama hala oyunun ortasında kapanıp duruyor yardımcı olursan sevinirim

  12. batu
    Temmuz 13, 2007, 9:25 pm

    fatih abi ahmat’in yaşadığı sorunu bn de yaşıyrum.lütfen bir çözüm bulabilirmisinz!!!

  13. Temmuz 22, 2007, 11:55 am

    problemlerinizin cozumu yayinlanmistir arkadaslar ikinci cozum yolu ile oyunu calistirabilirsiniz.

  14. cem
    Ağustos 1, 2007, 9:24 pm

    akadslar vist kullnıyorum cabou yükerkn usorun laakrsılasıyoum NPSSWF32/ KASÖR OLUTURULMIYOR RİPFORGAMES.BAT NOT FOUD YAZIYO

  15. Umut
    Ağustos 7, 2007, 5:37 pm

    Arkadaşlar bendede vista yüklü. Ve carbon çalışmıyo. her yolu denedim ama olmadı. Sonunda da bir bilgisayarcıya gittim ona sordum. Bana sadece vista basıc ve ultimate te çalıştığını söyledi:D

    • Ocak 5, 2010, 10:46 pm

      işe yaramiyo sağa tikliyorum 98.7Me yapiyorum Movies klasörünün adini değiştiriyorum ama yinede olmuyo

  16. Horsa Amadeo
    Ekim 22, 2007, 2:47 am

    i’m losing my mind, and i don’t think it’s cleve. Horsa Amadeo.

  17. semih
    Nisan 27, 2008, 12:04 am

    ya harbiden anlamadım abilerim kardeşlerim bu vista da neden açmıo bu carbon her yolu denedim yinede tırt ya buna meclis olarak bi çözüm bulalım

  18. semih
    Nisan 27, 2008, 12:45 am

    YA ABİ X MOVİES YAPTIM YİNE OLMADI YA OF NAPCAZ BİZ BU İŞE Bİ ÇÖZÜM YOLU BUL ABİ ARTIK TEK SANA SIĞINDIK :s

  19. baturay
    Mayıs 22, 2008, 10:45 pm

    please insert the correct dvd-rom select ok and restart application benım bılgısayarım bole dıyıp duruo bana bı cozum

  20. Mayıs 22, 2008, 11:38 pm

    Baturay,
    crack dosyasini gerekli yere kopyalaman gerekiyor.

  21. baturay
    Mayıs 22, 2008, 11:58 pm

    crak dosyasını bulamadım nerdedır her yerı aradım yok :((

  22. Mayıs 23, 2008, 12:23 am
  23. ***burak***
    Temmuz 19, 2008, 2:26 pm

    abi denedim herşeyi olmadı,bende ki türkçe sürümü naapmalıyım

  24. salim
    Ağustos 30, 2008, 1:45 pm

    Arkadaslar ben interneten ındırdım ve almanca. Kurarken daha hata verıyor setup 1 dosyasını bulamadı gibi seyler söylüyor. Nasıl yapmalıyım..

  25. byhidalgo
    Eylül 16, 2008, 1:12 pm

    bende setup açmıyor npswf32 klosörü oluşturulamıyor ve sistem belirtilen yolu bulamıyor diyo ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler..

  26. oğuzhan
    Ekim 29, 2008, 3:10 pm

    Bende Xp wardı Carbon yükledim çalıştı, Vistaya döndüm hazır oyunu tekrar açtığımda sorunsuz çalıştı, silip yeniden yükledim bu seferde Crack dosyası hata verdi, hata dediğim crack kopyala yapıştır diyince dosya kendiliğinden yok oluyor… 1500 tane crack buldum hiçbiride rar dan çıkarınca gözükmüyo..

  27. Engin
    Şubat 4, 2009, 8:49 pm

    nfs carbonda benimkide vista bende böyle diyor please insert the correct dvd select ok and restart application buna lütfen bir çözüm bulur musun?

  28. yusuf adam
    Mart 17, 2009, 4:59 pm

    arkadaşlar Properties nerede ben bulamıyom yardım ederseniz sevinirim.

  29. yusuf adam
    Mart 17, 2009, 5:00 pm

    npswf32 klosörü oluşturulamıyor ne yapmalıyım

  30. MEHMET
    Mayıs 15, 2009, 9:36 pm

    arkadaslar propetie dedidiği özellikler. sonra uyumluluk a tıklayın gorurrsunuz

  31. mert
    Temmuz 13, 2009, 1:44 pm

    abilerim bnde windows wista var geçen sene aldım 2 çözüm yolunuda yaptım açılmadı lütfen yardım edin ne yapmam gerek

  32. batuhan
    Eylül 8, 2009, 7:06 pm

    arkadaşlar bende windows vista kullanıyorum ve oyunun orjinal olmasına rağmen aynı sorun bendede var her 2 çözümyolunuda denedim oyun açılıyo ancak yarısa girip başlıyorum ve tam yarısın %80 ninde oyundan atıyor ve hata veriyor bunu kariyerdede yarışırken de yapıyorne yapmalıyım ???????

  33. kerem
    Ocak 24, 2010, 2:53 pm

    selam arkadaşlar.yorumlarınıza baktım.istediğiniz kadar uğraşın vista bunu yapamaz.yani çalıştıramaz carbon oyununu.bende vista kullanıyordum.oyunu sorunsuz bir şekilde kurdum.masaüstüne icon’u geldi.tıkladığımda ise ”Please İnsert The Correct DVD-ROM, Select Ok And Restart Application.” Diyordu.
    çok sinirlendim ve XP’de denemeye karar verdim.format attırıp bilgisayarcıya CARBON ‘u yükletirim.tanıdığımız bilgisayarcı olduğu için bize düzgün yükler.bende size yüklendikten sonra gerekli bilgileri en iyi anlaşılır şekilde madde madde anlatacağım.Ama bunun için biraz bekleyin.yapar yapmaz sizi bilgilendireceğim.
    Şimdiden Herkese Saygılarımı İletiyorum.

    —-İYİ GÜNLER—-

  34. Ocak 30, 2010, 9:03 pm

    ARKADAŞLAR BEN HEM VİSTA DA HEMDE XP DE ÇALIŞTIRDIM.KURULUM ŞÖYLEDİR:LÜTFEN DİKKATE ALIN.

    1_DVD’Yİ TAKIN.VE SETUP A TIKLAYIN.KOD İSTEYECEKTİR ORAYA ”Xdm5-s8tc-g6y2-p7e5-1911”yazın ve next diyerek yükleyin.
    2_MASAÜSTÜNÜZE İCON GELECEKTİR.TIKLAYIN.TABİ Kİ ”please insert the correct dvd select ok and restart application”DİYECEKTİR.BUNU DÜZELTMEK İÇİN DVD Yİ ÇIKARTIP YENİDEN TAKIN VE DVD DEKİ ”Crack And Instructions” klasörü olacak.
    3_BU KLASÖRÜ KOPYALAYIP YEREL DİSK C DEKİ NFS CARBON KLASÖRÜNÜN İÇİNE YAPIŞTIRIYORUZ.KLASÖRÜ AÇIP İÇİNDE ”nfsc” olacak.ONU YEREL DİSK C NFS CARBON U YENİDEN AÇIP İÇİNE YAPIŞTIRIYORUZ.BİR UYARI GELECEKTİR SİZ KOPYALA VE DEĞİŞTİR İ TIKLAYACAKSINIZ.VE EN SON OLARAK:

    4_masaüstündeki nfs iconuna tıklayın.özelliklere tıklayın.vista için dosya konumunu aç der.ona tıklayın.ardından birşeyler çıkacak ordan ”NFSC YE BİR KERE TIKLAYIP UYGULA DİYECEKSİNİZ.”İŞTE BU KADAR Bİ DAHA SORUN VERİRSE ADIM ….. OLSUN.

    5_BİDE XP DE 4. AŞAMAYA KADAR HERŞEY AYNI.SADECE XP DE DOSYA KONUMUNU AÇ DEMEZ.HEDEF BUL DER ONA TIKLAYARAK ”NFSC YE BİR KERE TIKLAYARAK UYGULA DİYİN.İŞTE BU KADAR.

    BU MÜTHİŞ OYUNU DORUKLARINIZA TAŞIYIN. BİDE OYUN ÇALIŞIRSA CEVAP OLARAK CEVABINIZDA İSE TEŞEKKÜR ETMEYİ ESİRGEMEYİN.ÇÜNKÜ CEVAPLARINIZI SABIRSIZLIKLA BEKLİYOR OLACAĞIM. HERKESE İYİ GÜNLER.KEREM/ADANA…

    • furkan
      Mayıs 15, 2010, 1:19 pm

      onu yapınca uyumluluk sorunu veriyo sen crack yapmayı anltmışşın onu herkes biliyo

  35. Ayberk
    Mart 8, 2010, 3:10 am

    kerem paylaşım için saol arkadaşım yayarlı 🙂

  36. Kasım 9, 2010, 12:42 am

    please insert the correct dvd select ok and restart application paylaşım için sağol ama bu hatayı hla weriyor…

  37. burak
    Temmuz 31, 2011, 4:43 pm

    Ahmet bey oyun cd istiyor oyuna crack yapmanız lazım

  38. onur
    Aralık 26, 2011, 1:24 am

    Arkadaşlar Ben internetten NFS carbon u download ettim Ardından Yükle tuşuna tıkladım.İnstaller ekranı geldi ama almancaydı fazla bişey anlamadım bi ileribasom ve hata verdi o da almancaydı ve daha yapcak bişeyim kalmadı.Sorunun cevabını bileyn yazsın lütfen …

  39. ahmet
    Ocak 12, 2012, 7:52 pm

    Allah razı olsun sorun çözüldü 😀

  40. Mert
    Ağustos 27, 2015, 9:44 am

    kardeşcanlar bende yükledim oyun sorunsuz çalışıyo win7 kulanıyorum ancak oyun acılıyo ama videpları yok atlama yapıyo ama oynanıyo varsa bilen yardım lütfen

  41. Mert
    Ağustos 27, 2015, 9:47 am

    oyunun iç videoları yok bilen varsa bi yardım

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

