Başlangıç > Mail Hesaplari > Web Sayfalariniz Icin PHP yada XML Form Mail iletisim mail sistemi Olusturma.

Web Sayfalariniz Icin PHP yada XML Form Mail iletisim mail sistemi Olusturma.

Web Sayfalariniz Icin PHP yada XML Form Mail Olusturma iletisim mail sistemi
Pek cogumuzun web sayfasi tasarlarken karsilastigi problemlerden biride form mail bilesenidir. basit bir form mail olusturmayi kucuk bir program yardimi ile nasil yapabilecegimizi yazimin devaminda okuyabilirsiniz

Program ingilizce oldugu icin elimden geldigince Turkceye cevirmeye calisacagim. ancak web tasariminda zaten temel ingilizce kavramlar ezbere bilindigi icin herhangi bir zorlukla karsilasmayacaginizi dusunuyorum.

programimizla ilgili ayrintili bilgiler

File name: contact.zip
File size: 374Kb
Version: 1.00
yuklemek icin tiklayin

Program zip formatinda sikistirilmis olarak geliyor. zipli dosyayi actiktan sonra icerisinde cikan contact.exe programini calistiriyoruz.
– Recipient adress bolumune bilgilerin gitmesini istedigimiz adresi yaziyoruz.

– Default Subject Bolumune Giden mailin konusunu yaziyoruz.

– Add field bolumune tiklayarak yeni bir form field aciyoruz.

– Field name bolumune “Adiniz soyadiniz” “Adresiniz” v.b. iletisime gecmek isteyen kullanicilarin doldurmasini istediginiz alanlari yaratiyorsunuz.

– kullanicilarin mail adreslerini dogru bir sekilde yazmalarini saglayacak uyari mesajini aktif etmek icin “the value must be an e-mail” adress bolumunu aktif yapiyoruz. ayni sekilde eger kullanicilardan web adreslerini girmelerini istiyorsak web fieldimizde “the value must be a URL” bolumunu aktif yapiyoruz.

– min lenght max lenght bolumune en kullanicilarin girmeleri zorunlu karakter sayilarini belirtiyoruz.

– thank you message bolumune kullanicilarin formumuzu doldurduktan sonra alacaklari mesaji yaziyoruz.

fieldlerimizi yarattiktan sonra “output” butonuna tikliyoruz. formname bolumunde kaydedecegimiz dosya ismini ornek “contact” yada “iletisim” olarak belirtiyoruz. generate codes tikladigimizda kodlamamiz php ve xml olarak asagida duzenlenmis bir sekilde karsimiza geliyor. bu kodlari notepad icerisine yapistirarak php yada xml uzantili olarak kayit ediyoruz. kayit ederken form name bolumune yazdigimiz isimle ayni olmak zorundadir “contact.php” yada “iletisim.php”.

daha sonra bu dosyayi sayfamiza upload ederek kullanabiliriz.

herhangi bir sorununuzu buradan paylasabilirseniz yardimci olmaya calisirim.

Programla olusturulmus bir form mail ornegini bu adreste gorebilirsiniz
http://www.romantik-cruise.com/contact.html

Kategoriler:Mail Hesaplari
  1. Haziran 9, 2007, 11:22 am

    mailform iletisim formu php xml iletisim formu olusturma
    form mail olusturma

  2. kenan
    Temmuz 24, 2007, 2:26 pm

    arkadaşım ellerine sağlık. kodları üretiyorum fakat. siteme ftp yöneticisi ile upload ediyorum olmuyor. Sitemin neresine ve nasıl upload edeceğim. bi zahmet. onu da diyiver.

  3. Temmuz 24, 2007, 3:06 pm

    contact.php dosyasini ana dizine atmalisin. site adresini verirsen yardimci olabilirim

  4. Temmuz 30, 2007, 2:36 am

    Üstad saol paylaşımın için de ben yapamadım, yardımcı olursan sevinirim…

  5. Temmuz 30, 2007, 11:57 am

    esattuncer,

    takildiginiz nokta nedir. uygulamadami problem var siteye upload etmedemi yada upload ettikten sonra calismama problemimi var.

  6. Ekim 14, 2007, 5:20 am

    merhaba…
    ben kendi adıma bir web sitesi kurdum… fotoğrafçılıkla ilgili…

    portfolyomu yayınlamak için…

    Hazır bir flash template üzerinde bazı değişiklikler yaparak yayna sokacağım…deneme amacıyla da hiç değişiklik yapmadan koydum..şu anda sitede…

    onun contacts başlığı altında bir e mail formu var….ve ben onu kullanmak istiyorum…sizin verdiğiniz bigileri uyguladım…ama olmadı..

    bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim…

    Site http://www.kazimkizil.com.tr

    dediğim işlem çin neler yapmalıyım acaba…

    şimdiden teşekkürler…

  7. Ekim 16, 2007, 5:38 pm

    web sayfaniz su an itibari ile acilmiyor. contact sayfani olusturup kodlarilini sana iletirim cok kucuk bir islemle calisabilir hale getirebilirsin. sayfan calismaya basladiginda master@kalkan.org adresine bir mail atabilirsin yada yine bu sayfada yorumunu birakabilirsin

  8. Şubat 13, 2008, 4:14 am

    arkadasım herşey ii qüzelde.

    Send To kısmında. Mail adresimi yazamıyorum. @ işareti olmuyor.

    beni bilqilendirirsen sewinirim..

    fahriyilmazz@hotmail.com sadece mail atman yeter.buraya qiremem bi daha sanırım.

  9. Mayıs 15, 2008, 11:09 am

    slm ya ben kendi ücretsiz hostingim üzerinde küçük denemeler yaparak kendi iş yyerim için bi site kurmaya çalışıyorum daha sonra ‘com’ alıcam da ya bu program beni baya bi kastı hem e mail bölümüne @ işareti konuluyor hemde programı kurdum fakat mesaj göndermiyor yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim…

  10. Temmuz 3, 2008, 8:50 am

    arkadaslar benim de programla uygulama sorunum var

    “invalid value” diye bir hata alıyorum

    ancak @ isareti bırakamayan arkadaslara yardımcı olabilirim
    @ isaretini dısardan copy paste komutu yaparak girmeniz gerekiyor
    teşekkürler

    computer programming
    sertac altinusak
    izmir Turkiye
    good day

  11. bdereli
    Şubat 11, 2009, 3:46 pm

    Slm bende yapamadım yardımcı olursan sevinirim ben siteme ekledım fakat gonder dedığımde su hatayı alıyorum You entered an invalid ad,soyad value.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

