Başlangıç > Haberler, Kalkan, Sistem Bilgisayar, ZUZU > ADSL HIZ TESTI ( Adsl Speed test ) Hizinizi testedin.

ADSL HIZ TESTI ( Adsl Speed test ) Hizinizi testedin.

Ağustos 2, 2007 Yorum bırakın Go to comments

ADSL hizinizi oldukca gelismis bir web sayfasi araciligi ile ayrintili verilerle test edin. grafikte benim baglantima ait veriyi gorebilirsiniz yapmaniz gereken sadece www.speedtest.net web sayfasina girip size onerilen sari isaretli serveri tiklamak.

Kendi sistemimde denedigim Turk Telekom ADSL Test sonucunu ve Almanyada yasayan bir arkadasimin test sonucunu yazinin devaminda gorebilirsiniz

ADSL Hiz Test sonucum TTNET ADSL

Almanyada bulunan Bir ISS Test Sonucu

aradaki fark 10 kat daha fazla denebilir. bir film (ortalama 650 mb) indirmek icin Turkiyedeki ADSL kullanicilari 11 saat download yapmasi gerekirken bu sure testte gorulen hizdaki bir iss ile Almanyada 1 saat civarinda surebiliyor.

Sistem Bilgisayar

  1. ersin
    Eylül 20, 2007, 4:07 am

    gercektende uzulerek soyluyorum ki serefsiz telekom bizi dolandiriyor oradayken 49 yl veriyodum 1 mbps burda ayni paraya 20 mb bu nasil is ya..

  2. ersan
    Mayıs 2, 2008, 9:49 pm

    ben interneti merak ettigim herseye ulasmak icin aldim ,özgür bir ülkede yasiyoruz diyoruz ,özgürlük buysa özgür olmamanin ne demek oldugunu bilmek istemem .ttnetin hiz testi var bana testi yapmadan önce baglanti seklimi soran bir testi ben ne yapayim ,onu yazdiktan sonra cevabinida ben yazayim

  3. Temmuz 7, 2008, 4:46 pm

    yuh bee dolandirici

  4. ukala
    Ocak 20, 2009, 8:17 pm

    wireless ağ şifresi kırmak sanki çok şerefli bir işmiş gibi burda atıp tutmuşlar 🙂
    bu arada avrupada öle abartıldığı kadar bir hız yok.
    kim kime 20 mbit ile download band genişliği verir ki ?

    türk telekomdan da o hızı alırız. örnek: http://img88.imageshack.us/img88/9095/capture010ot8.jpg

  5. mehmet
    Ekim 10, 2009, 8:46 am

    arkadaşlar mahkemelerin yanlış yapanı korumak için kurulduğu tarihi bir gerçektir. haklıdan yana adalet yoktur.şahsa hizmet esastır.SÖZ KONUSU ŞAHIS da varlıklı güçlü olandır.

  1. Ağustos 17, 2007, 4:29 pm

Bir Cevap Yazın

