Başlangıç > Haberler, Mail Hesaplari > Bill Amcam Para Dagitiyor(mu) Spam e-mail gondermeye son verin

Bill Amcam Para Dagitiyor(mu) Spam e-mail gondermeye son verin

Son zamanlarda e-porta kutuma siklikla gelen maillerden birini paylasmak istiyorum. konunun ozeti soyle; Sayin Bill Gates amcam servetini dagitiyormus bu nedenle bir mail ortaya cikarmislar ve bu maili ne kadar cok kisiye gonderirseniz o oranda para kazanacakmissiniz. 12 Yildan bu yana net ortamindayim turlu hileler duzenbazliklarla kullanici yonlendirmelerini gordum ancak bu oldukca ilginc bir yontem. Mailde ilginc olan bir nokta var ne kadar kisiye bu mesaji gonderdigimiz takip ediliyormus. tamam yahoo google msn gibi mail sunucusu kullanicilari tespit edilebilir ancak benim master[at]kalkan.org adresimden bu maili kac kisiye gonderdigimi nasil tespit edebilecekki Bill amca. Lutfen yurdum insani bu tip islerle zamaninizi kaybetmeyin. Boyle birseyin olabilmesi kesinlikle mumkun degil. mailin icerigi bombos sadece bu maili 100 kisiye gonder 50bin euro kazan tarzindan yazilar.

Ayrica simdiye kadar suregelen ve son zamanlarda artik karsilasmadigimiz bu maili 100 kisiye gonder yoksa evin yanar araba kazasi gecirirsin v.s. turunden salak sacma haberlere inanmadiginiz gibi bu mailleri diger arkadaslariniza da postalamayin. insanlarin zamanini caldiginiz gibi gonderdiginiz mail adreslerinin spam catcher ( mail hesabi toplayicilari ) tarafindan yakalanmasina engel olursunuz. mailin tam metni yazinin devaminda.

Bi deneyin bakalım….

Saygılarımla

Tunç Egemen

xxx xxx xxx
xxx xxx xxx
xxx xxx xxx

Tel. : +90 252 x
Fax : +90 252 x

(mail sahibi sahsin bilgileri silinmistir.)

Gönderme tarihi : 9/08/2007 13:11
Konu : Fw:

Subject: öenmliiiii

Date: Wed, 8 Aug 2007 21:54:38 +0300

“normalde bu tarz haberleri iletmiyorum, ama bu haber iyi bir arkadaşımdan, avukat olan kız arkadaşımdan geliyor ve iyi bir fırsat gibi görünüyor. o, doğru diyorsa gerçekten doğrudur. en azından insanın kaybedecek bir şeyi yok.

bana şunları anlattı:

avukatım ve yasaları biliyorum. bu bir gerçek. aldanmayın, aol ve ıntel, aynı pepsi cola`nın kısa süre önce general elektrik ile yaptığı gibi, mahkeme karşısına çıkmaktan ve milyonluk tazminatlardan korktukları için sözlerini tutuyorlar.

sevgili arkadaşlar lütfen bunu bir şaka olarak görmeyin. bill gates şu an servetini dağıtıyor. buna karşılık vermezseniz ileride bunun için pişman olabilirsiniz. windows hala en sık kullanılan program.

microsoft ve aol şu an bu metin ile bir deney yapıyorlar (e-mail beta test). bu maili arkadaşlarınıza gönderdiğinizde microsoft iki hafta boyunca izini sürebilir ve sürecektir. bu maili ileten her kişi için microsoft 245 euro ödeyecektir. bu maili gönderdiğiniz ve bunu devam ileten her kişi için microsoft 243 euro ödeyecektir. bu maili alan üçüncü kişi için ise microsoft 241 euro ödeyecektir. iki hafta sonra microsoft size posta adresinizi teyit etmeniz amacıyla size ulaşacaktır ve size bir çek gönderecektir.

saygılarımla,

charles s. bailey general manager field operations 1-800-842-2332 ext. 1085 or
904/245-1085 or rnx 292-1085 mailto:charles_bailey@csx.com

bunu kandırmaca gibi düşündüm, fakat bu maili aldıktan ve ilettikten iki hafta sonra microsoft benden posta adresimi istedi ve 24800 euro`nun üzerinde bir çek aldım. bu
test bitmeden önce cevap vermelisiniz. sizden biri bu imkana sahipse bunu
değerlendirsin. bill gates için bunlar bir reklam kampanyasının masrafları.
lütfen bu maili mümkün olduğu kadar çok insana iletin. en azından 10000
euro almanız gerekir. bize de bir faydası olmasaydı bu mailin iletilmesine katkıda bulunmazdık. babamın bir tanıdığı birkaç ay önce buraya kendini ekledi. onu en son gördüğümde bana çekini gösterdi. üzerindeki tutar, toplam olarak 4324,44 euro idi. ıntel için çalışan, yakın arkadaşlarımın teyzesi patricia teyze daha yeni bu mailin iletilmesi için 4543,23 euro`luk bir çek aldı. dediğim gibi yasayı tanıyorum ve ıntel ve aol`in kendilerini dünya çapındaki en büyük hizmet şirketi yapacak bir füzyon üzerinde çalıştıkları doğru ve en çok kullanılan program olduklarını garantilemek için bu testi uyguluyorlar. “

Kategoriler:Haberler, Mail Hesaplari
  1. melikşah
    Eylül 19, 2007, 8:37 am

    yapmayın yaw boş işler..

  2. mahmut
    Aralık 4, 2007, 10:36 am

    jvhvjhkvkhvh hvşkjub kh köhjv kö

  3. tuncay
    Ocak 28, 2008, 5:53 am

    🙂 bu tur olaylara guluyorum birde yurdum insanina sorsak ELHAMDULILLAH MUSLUMANIZ derler ama butur ibareler bu tur oyunlar yada soylentiler neden kutsal kitabimiz KURAN’I KERIM’ de yer almiyor demek bunlar bos ama bu tur olaylara inanan insan toplulugu cok fazla..

    =ORNEK= sadece suan kafamda uydurdugum birseyler…

    Arkadaslar Kelebek Cocuk Yurduna bagis kampanyasi duzenleniyor ve bu bagis kampanyasina destek veren sponsorlarimiz siz degerli vatandaslarimizada firsatlar sunuyor.
    Sahsi cocuk yurdunun ………. bankasina murat surmeli 0452 4587 *** *** sayili banka hesabina 1 YTL. gondermeniz yeterli 1 YTL ye hem cocuklari hemde o bagis uzerine kurulmus olan siz degerli vatandaslarimiza bol hediyelerimiz olacak.. unutmayin sadece 1 YTL. ne kaybedebilirsinizki 1 YTL. sadece bir simit bunu cocuklarimiza cok gormeyelim lutfen butun cocuklar bizim cocuklarimiz…
    Siz evinizde sicak yataklarinizda rahat rahat uyuyorsunuz birde disarda olanlari sobalari yanmayan evleri yurtlari birde caresizce yardim bekleyen cocuklarimizi dusunun ve ona gore hareket edin sonradan pismanlik cekmeyin haydi arkadaslar el ele ve guzel gunlere bu dunyayi cocuklarimiza temiz bir toplum temiz bir insanlik olarak emanet edelim.

    pohahah aslinda gercek banka hesabini verecen bu oyuna dusecek cok sayida keriz vardir 🙂

  4. mehmet uçar
    Nisan 10, 2008, 11:25 am

    dostum bende sana hak veriyorum bizden para toplayıp bukadar salakca bişey için bize para verecek birini bilmiyorum ben olsam vermezdim gercekten mail adreslerini calan bir kişi tarafın kıcından üfürülmüş bir sey olabilir diğer yandan para kazanmak bukardar kolay değil yoksa herkes para kazanırdı kendinize cok iyi bakın yalanları gerecek kadar gözünüzü acın

  5. berrak
    Nisan 24, 2008, 2:35 pm

    BENDE SİZLER GİBİ DÜŞÜNÜYORUM AYNI MAİL BANADA GELDİ VE BÖYLE BİRŞEY OLUP OLMADIĞINI GÖRMEK İÇİN GOOGLEDEN BU SİTEYE GİRDİM İNANMAYIN ARKADAŞLAR BÖYLE ŞEYLERE YAAAWWW MİLLET PARAYI SOKAKTA BULMUYORKİ DAĞITSIN SİZ OLSANIZ PARANIZI BÖYLE BOŞ Bİ MAİL İÇİN DAĞITIRMISINIZ AYRICA DİĞERLERİNEDE İNANMAYIN BU MAİLİ YOLLARSAN ŞANS GEİTİR YOLLAMAZSAN BELA GETİRİR YOK SEVGİLİNE KAVUŞURSUN YOK AİLEN ÖLÜR KAZA GEÇİRİRSİN ÇOK SAÇMA YA EĞERKİ KADERİNİZDE VARSA YAŞAYACAĞINIZ BİŞEYLER BUNUN GİDİŞAATINI BİR MAİLLE DEĞİŞTİREMEZSİNİZ… BEN BU ZAMANA KADAR BU TARZ MAİLLERİ YOLLAMADIM KİMSEYE VE ALLAHA ÇOK ŞÜKÜRDE NE BAŞIMA Bİ KAZA GELDİ NE AİLEMDEN BİRİ ÖLDÜ HE Bİ TANE YOLLAMIŞTIM AMA ONDADA SEVGİLEME KAVUŞAMADIM :p:p:p BEN DENEDİM OLMUYO SİZ DENEMEYİN BU ARADA SİZE MU PARA MİKTARI ÇOK CAZİP GELEBİLİR AMA İNANINKİ ZAMAN HARCAMAYA DEĞMEZ KİMSE KİMSEYE BU DEVİRDE BİR KURUŞ BİLE VARMEZ.. HERKESİN PARASI KENDİNE KIYMETLİ… AZ YADA ÇOK .. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER…

  6. Nihat
    Nisan 29, 2008, 7:15 am

    Pessss, herhalde bizim kadar kolay yolla köşeyi dönme sevdalısı, başka bir millet yoktur… Yahuu para kazanmak bu kadar kolay olsa, ülkemiz bu denli gelir dengesizliği olmazdı… Kanmayın bu anlamsız e-postalara… zamanınızı boşa harcamayın … unutmayın zamanı geri almak mümkün değil…

  7. xVALENTINx
    Ekim 19, 2008, 8:42 pm

    gerçekten guzel.boyle yorumlar lazım.cunki insanlara gonderilen bu tip yazılar git gide gerçekçi bi hal alıyor.akıl oyunları oynanıyor.banada bi arkadaşımdan geldi bu mail sadece boyle bi beta varmı diye google a yazdım ve sonuç hiçbirşey.ama sonuçta boyle bi mail var piyasada aklımı karıştıran şey ne amaçla uygulandığı.bendeki mailde bu mailde bu işi duşunen kişi için bir email ve telefon numarası var.şöyle düşünüyorum ki bu maili alıcak olan kişi şöyle düşünebilir (vaybe tel numarasını bile bırakmış adam) boyle dusunen bi zihniyet bırakın tel numarasını verilen emaile msj atma gereği bile duymaz.bu tur mailler başkasından başkasına geçiyor ve tanıdık olan birisinden geldiği için bi guven çemberi oluşturuyor.bu yuzden sanmıyorumki bu tur maillerin ardı arkası kesilmez daha da gerçekçi bi hal alır.

  8. xVALENTINx
    Ekim 19, 2008, 8:45 pm

    ve eklemek istiyorum yukarıdaki yorumların tarihine baktımda bu mail baya bi eskiymiş aradaki zaman zarfına baktığımda işin gerçek yuzu ortaya çıktı.insanlar gerçekten saf.aradan aylar geçmiş ama hala bu mail piyasada geziyor.ne berbat ya

  9. nazlı
    Şubat 5, 2009, 4:31 pm

    banada bugün geldi..saçma

  10. aziz sencan
    Şubat 7, 2009, 8:49 pm

    BANA PARA VERDİLER TOKAT ERBAA İLÇESİNDENİM

  11. çaglar
    Şubat 10, 2009, 2:38 pm

    süpermiş ya

  12. Haziran 12, 2009, 7:50 pm

    ılgınc

  13. ali
    Ekim 28, 2009, 8:27 am

    okadar amerikalı adamdan fırsat kalmaz öyle bir şey olsa bile adam salakmı ya yıllarca kazanmış vindows da şimdi neden dağıtsın bide bize niye dağıtsın adam kendi hemşerilerine amerikalı concon lara dağıtır bizden önce 🙂

  14. turgut
    Kasım 26, 2009, 12:53 am

    Dogru söylüyosunuzda kardesler kaybedicemiz olay ne paramizmi itibarimizmi ne hicbirsey nasrettin hoca misali ya tutarsa haaaa

  15. turgut
    Kasım 26, 2009, 12:55 am

    ya kardesler kaybedicemiz ne paramizmi yoksa itibarimizmi neyi kaybedicez kaybedecek birseyimiz yok ,ya Nasrettin hoca misali ya tutarsa deyip gönderin bence ben gönderdim alirsam para bu siteye yazicam.

  16. Haziran 17, 2011, 10:49 am

    Para pul dağıttıkları yok,Bu gibi mailler ülke çapında aktif maillerin belirlenmesi ve bu mail sayılarının milyonlara ulaşması halinde Büyük şirketlerin pazarlama departmanlarına reklam amaçlı satılmasıdır.Nereden bilmediğiniz reklam mailleri bu yolla gelmektedir.Lütfen bu gibi saçma sapan içeriği ne olursa olsun e-postada toplu mail gördünüz mü kacının saygılarımla.TNC

  17. Temmuz 19, 2011, 2:00 pm

    willyloanlender@yahoo.com hemen e-posta yoluyla bize uyar, faturalarınızı ödemek için acil kredi ihtiyacı

  18. Ocak 3, 2012, 3:54 pm

    Aynı mail bu gün bana da geldi. İnanmadım tabi, internette biraz araştırayım dedim ve gerçekleri öğrendim. Tamamen kandırmaca, sakın inanmayın.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

