Anasayfa > fatih simsek, Haberler, Mail Hesaplari > Sahte mail gondermekten artik vazgecin spam mail gondermeyin.

Sahte mail gondermekten artik vazgecin spam mail gondermeyin.

bugun e-posta kutuma takilan cok guzel ozetlenmis bir mesaji paylasmak istiyorum. Bazilarimiz keyifle okuyacak bazilarimiz ise ahhh ben ne kadar safmisim diyebilecek. Selamlar.

Yeter. Bu kadar saf olmayın artık. Bu kadar dikkatsiz davranarak milletin ekmeğine yağ sürmeyin artık. Saflığın boyutu ileri derecelerde…

Neden mi bahsediyorum? Tabii ki güzel memleketimin internet kullanıcılarından.

Sevgili arkadaşlarım.
1. Bir yere üye olduğunuz için fidan dikilmez!
2. Bir yerde oy kullandığınız için Türkiye’de bir kanun teklifi yasalaşmaz!
3. Bir maili 10 kişiye gönderirseniz dileğiniz yerine gelmez!
4. Bir maili ne kadar çok kişiye gönderirseniz o maili microsoft veya aol gibi büyük firmalar takip edip o kadar para yardımı falan yapmaz!
5. Evet bunu da gördük : Microsoft servetini falan dağıtmıyor arkadaşlar!
6. LC Waikiki satılmadı!
7. Domino’s Pizza domuz yağı/eti kullanmıyor!
8. Gerçekte yardım bekleyen yanan bir çocuk yok. Varsa da aynı çocuk geçen sene zaten bir kez yanmıştı!
9. Hastanede kan bekleyen öyle bir vatandaşımız yok!
10. Kokakolayı tersten okuyup yorumlayabilen arkadaşlarımızı da ödüllendirmek istiyoruz.


11. Doları katlayınca pentagonun yanmış resmi oluyormuş. Az daha katlayınca ikiz kulelerin yanmış şekli çıkıyormuş. Evet arkadaşlar bunu da gördük ki dolar, pentagon ve ikiz kulelerin inşasından çok daha önce şu andaki halini almış :))

12. Bu maili sana yollayana da yolla. Dostluğumuz pekişsin diyenlere sesleniyorum. Aynı maili göndermeyin. Başka şey yollayın kardeşim!
13. Nike logosunda aslında Allah yazısı gizliymiş. Biz baktık. Göremedik🙂
14. Türk polisi e-posta trafiğini takip etmiyor!
15. Sinemada koltuğumuzun altına aids virüsü taşıyan iğne yerleştirebilen psikopat arkadaşlarımız varmış. Bu kişilerin devlet tarafından halk eğitim merkezlerinde el sanatları alanında hoca olarak istihdam edilmelerini istiyoruz.

16. MSN Listenize biri eklendiği taktirde ciddi problemlerle karşı karşıya kalma riskiniz, söz konusu hacker sizi kafaya takmışsa zaten yeterli
düzeydedir. Korkmanıza gerek yok. Size birinin zarar verebilmesi için msn kullanmak gerekli değildir🙂

17. MSN paralı olmuyor. Logo mogo maviyken yeşile veya mora dönmüyor. Bir yere tıklamanız da gerekmiyor!
18. Erkek milletini yeren, kız milletini öven mailler erkek icadıdır. Maksat kız msn’i topalamaktır arkadaşlar!
19. israilli bilim adamlarının sivri sinek dna’sıyla oynayıp süper kan emici,on kat daha dayanıklı hale getirdiği ve komşu ülkelerin türkiyede dahil dna haritasını çıkartmakta kullanacağı casus sivrisinek olayı… Tabi mesajın sonlarındaki damarlamızdaki asil kanı kirletmeye yönelik böyle bi girişimi kemalist gençliğin asla kabul etmeyeceği vurgusu karşılıklı akıl sağlığı dilekleriyle vedalaşmamıza yol açmıştır.

20. 1987’den beri dolaşan mail diye bir şey yoktur. O dönemde mail yoktu!
21. Klavyemizdeki “w, h, k, ğ” tuşları paralı olmayacak. Bunun için sitelere girip millete hit kazandırmayın!
22. Petrol rezervlerimizin üzerine amerika civa döküp kuyuları kapatmış. Arkadaşlar cıva sıvı bir madendir. Tamam ağır ama sıvı!
23. Rus hackerler Türk hackerlara savaş falan açmadı. Açsa da ucu bize dokunmaz!
24. Sizi kimse telefonunuzu kontrol etmek için arayıp sizin kimlik bilgilerinize erişmek için kullanamaz. Faturasını falan da sizin hesabınıza böyle bir yöntemle geçiremez!
25. Tao öğretileri Allah’ın güzelliğini savunan şeyler değildir!
26. Sırf birisinin rüyasına girdi diye o maili iletmemiz dinen şart değil. Bunu yollamasak dinden felende çıkmayız.

Bunlar bize ulaşanlar. Ulaşıp da aklımıza gelmeyen daha niceleri

  1. Nisan 4, 2008, 10:44 pm

    usta cok haklısın bee

  2. mine
    Temmuz 13, 2008, 8:08 pm

    çok haklısınız bunların nerdese 18 i bana geldi

  3. emrah
    Ağustos 15, 2008, 11:13 am

    büyüksün eyvallah bu kadar gusel cevab olamazdı heralde

  4. emrah
    Ağustos 15, 2008, 11:14 am

    yalnız bısey duzelmek ıstıyorum evet cıva sıvı bırr madde ama zaten bu cıva petrolu dondurmuyoraksıne bozmak ıcın dokulen bı madendır yınede sana saygımız sonsuz

  5. melike
    Eylül 3, 2008, 11:22 am

    slm ben bugun sitenize ilk defa girdim yazdıklarınızın bir cogunu okudum ve cok dogru size nerden ulaşa bilecem bilmiyorum ben 1 ay sonra oem bölümünde calışmaya başlıycam hiç birbilgim yok ama azmim var access point modem hakkında yazdıklarınızı okudum şimdilik modem satıcam bana yardımcı olursanız cok sevinirim 6 çeşit modem satıcam ve bunların özelliklerinide ögrenmem lazım ve kafam cok karışıyo yardım ederseniz cok sevinirim sizin açıklamalarınız net ve anlaşır oldugundan dolayı ayrıca teşekkür ederim lütfen bana modemler hakkında yardım edin…

  6. Burak YILMAZ
    Şubat 12, 2009, 12:50 am

    Takdir ettim doğrusu !

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: