Başlangıç > Haberler > OKS SINAVI BIRINCILERI

OKS SINAVI BIRINCILERI

oks icin yapmaniz gereken herseyin anlatildigi rehber icin burayi tiklayin

Ortaöğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (OKS) sonuçları açıklandı. OKS’de Matematik-Fen (MF) ve Türkçe-Matematik (TM) puan türlerinde 97 öğrenci 500 tam puan alarak birinci oldu.

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik Bakanlık Başöğretmen Salonunda OKS sonuçlarıyla ilgili basın toplantısı düzenledi.

Bakan Çelik’in verdiği bilgiye göre, sınava 905 bin 930 aday girdi. Bunlardan 874 bin 709’unun puanı hesaplanmaya değer bulundu. 31 bin 221 kişi ham puan barajını aşamadı.

Sınavda MF ve TM puan türlerinde 97 öğrenci 500 tam puan alarak birinci oldu.

Buna göre birinci olan öğrencilerin isimleri şöyle:

Adıyaman Mustafa Baba İlköğretim Okulu Özgür Karabayır,

İstanbul Özel Çamlıca Coşkun İlköğretim Okulu Enes Suyabatmaz,

Bilecik 700. Yıl İlköğretim Okulu Bora Usanmaz,

Konya Özel Konya Model İlköğretim Okulu Sema Nur Mutlu,

Edirne Özel Edirne İlköğretim Okulu Sarp Kürüm,

Gaziantep Özel Emine Nakıboğlu İlköğretim Okulu Yusuf İlker Yaman,

Ankara Gaziosmanpaşa İlköğretim Okulu Baran Tabur,

İstanbul Kocaragıp Paşa İlköğretim Okulu Engin Kara,

Muğla Adile İhsan Mermerci İlköğretim Okulu Erman Azdemir,

İstanbul Özel Acarkent Doğa İlköğretim Okulu Berk Özbakır,

Kırşehir 23 Nisan İlköğretim Okulu İsmail Yazıcı,

Samsun Özel Ezgililer İlköğretim Okulu Kerim Bahadır Şeker,

Kırklareli Özel Büyük Şimşek İlköğretim Okulu Semih Berk Öncel,

Ankara Salih Alptekin İlköğretim Okulu Gizem Taş,

Düzce Özel Düzce Kültür İlköğretim Okulu Melike Dertli,

Kocaeli Özel Erkul İlköğretim Okulu Furkan Özcan,

İstanbul Halil Atamavcı İlköğretim Okulu Ali Barış Kaba,

Mersin Anamur İlköğretim Okulu Hasan Berkay Çelik,

İstanbul Rasathane İlköğretim Okulu Can Ayvaz,

Konya İhsan Özkaşıkcı İlköğretim Okulu Fatma Didem Kesler,

Malatya Özel Turgut Özal İlköğretim Okulu Nezaket Ezgi Güven,

Çanakkale 75. Yıl Cumhuriyet İlköğretim Okulu Erdem Zuhal,

İstanbul Özel Yeşilköy 2001 İlköğretim Okulu Mehmet Yıldız,

Muş Yavuz Selim İlköğretim Okulu Esmanur Fil,

İstanbul 700. Yıl Osmangazi İlköğretim Okulu Ebru Özdemir,

Sivas Özel Sultan Murat İlköğretim Okulu Çağatay Akkoyun,

Kırıkkale Namık Kemal İlköğretim Okulu Çağrı Demirel,

Ankara TED Ankara Koleji Vakfı Özel İlköğretim Okulu Erknaz Ecehan Erk,

Samsun Özel Delta İlköğretim Okulu Burak Ceyhun Karaca,

Kastamonu Ali Fuat Darende İlköğretim Okulu Elifnur Erdem,

İstanbul Özel Oğuzkaan İlköğretim Okulu Andaç Demir,

İstanbul Esentepe İlköğretim Okulu Sinem Gündoğdu,

Kırşehir Merkez İlköğretim Okulu Mukaddes Damla,

Adana Özel Adana İlköğretim Okulu Bekir Batuhan Çelebi,

Kayseri Özel Yılmaz Akansu İlköğretim Okulu Gökçe Canhilal,

Kocaeli Özel Erkul İlköğretim Okulu Asel Öztürk,

Gaziantep Özel Mutafoğlu İlköğretim Okulu Muhammed Yusuf Durmuş,

Eskişehir MAT-FKB Özel Gelişim İlköğretim Okulu Gözde Berkil,

İstanbul Milli Eğitim Vakfı Özel Basınköy İlköğretim Okulu Zeynep Rana Demir,

Ankara Hamdullah Suphi İlköğretim Okulu Gülce Küreli,

Kocaeli Değirmendere Uğur Mumcu İlköğretim Okulu Kutay Onaylı,

İstanbul Özel Bahçelievler İhlas İlköğretim Okulu Mustafa Düremez,

Afyonkarahisar Özel Zafer İlköğretim Okulu Metehan Çekiç,

Ankara Özel Beypazarı İlköğretim Okulu Emine Büşra Çevik,

Kars Özel Çelik Başarı İlköğretim Okulu Mert Can Aslanoğlu,

Sakarya Özel Ufuk Işık İlköğretim Okulu Şule İdacı,

Muğla Emirbeyazıt İlköğretim Okulu Mehlika Beste Yücedağ,

Aydın Özel Muzaffer Ancın İlköğretim Okulu Erhan Çağırıcı,

Kocaeli Özel Erkul İlköğretim Okulu Setenay Gel,

Zonguldak İstiklal İlköğretim Okulu Betül Seda Güzelhan,

Tekirdağ Özel Gürsoylar İlköğretim Okulu İbrahim Engin Hakvar,

Kocaeli Mevlana İlköğretim Okulu Yasemin Gümüş,

İzmir Namık Kemal İlköğretim Okulu Fatma Nur Murat,

Ankara Özel Yüksel Sarıkaya İlköğretim Okulu Ezgi Gökçe,

İzmir Zübeyde Hanım İlköğretim Okulu Halit Anıl Eray,

İstanbul Özel Bilgi İlköğretim Okulu İpek Dursun,

Kocaeli Özel Erkul İlköğretim Okulu Ali Emre Coşkun,

Van Özel Serhat İlköğretim Okulu Özge Büşra Arar,

İstanbul Özel Başakşehir Burç İlköğretim Okulu Leyla Elmas,

Düzce Özel Yunusbey İlköğretim Okulu Osman Aydın,

Bursa Karaoğlan İlköğretim Okulu Pınar Aydın,

Kütahya Özel Başaran Yıldız İlköğretim Okulu Burhan Işık,

Seyhan Özel Çukurova Birfen İlköğretim Okulu Irmak Kepenek,

Bingöl Kazım Karabekir İlköğretim Okulu Hacer Dinler,

Muğla Kenan Evren İlköğretim Okulu Onur Melih Gedik,

Bursa Özel Emine Örnek İlköğretim Okulu Ayca Ceren Coşgunoğlu,

Isparta İMKB İlköğretim Okulu Bayram Kurt,

Çorum Fatih İlköğretim Okulu Enes Furkan Kurt,

Adana Özel Bilimkent İlköğretim Okulu Ahmet Gülek,

Diyarbakır Mustafa Kemal İlköğretim Okulu Hüseyin Çubuk,

Ankara Hürriyet İlköğretim Okulu Zarife Nurbanu Mendi,

Malatya TED Malatya Koleji Özel İlköğretim Okulu Hamit Doruk Aktan,

Hatay Fatih Aliye Müderris İlköğretim Okulu Ozan Pastacıgil,

Tekirdağ Talat Paşa İlköğretim Okulu Çağatay Geçko,

İstanbul Özel Irmak İlköğretim Okulu Alpertunga Ertin,

Ankara Hüseyin Hüsnü Tekışık İlköğretim Okulu Tunahan Aytaş,

Konya Özel Meram Abdullah Aymaz İlköğretim Okulu Hayrunnisa Pektaş,

İzmir Güzel Yalı İlköğretim Okulu Güliz Kıvançlı,

Kahramanmaraş Özel Rabia Arıkan İlköğretim Okulu Mustafa Kesim,

Adana İsmet İnönü İlköğretim Okulu Oğuzhan Özer,

İstanbul Gazi İlköğretim Okulu Mehmet Asım Gümüş,

Bursa Özel Emine Örnek İlköğretim Okulu Cem Çelik,

Kocaeli Özel Yuvacık Atayurt İlköğretim Okulu Özlem Zürap,

İzmir Karşıyaka İlköğretim Okulu Aysu Eryaşar,

Osmaniye Özel Yeni Serhat İlköğretim Okulu Mervenur Baraklı,

İstanbul Özel İstanbul Çevre İlköğretim Okulu Nevbahar Ece Bulaner,

Konya H. Ahmet Yesevi İlköğretim Okulu Fatih İkbal Karaefe,

Mersin Çankaya İlköğretim Okulu Ezgi Uğuz,

İzmir Özel Yamanlar Özyurt İlköğretim Okulu Cihat Ögütçü,

İzmir Özel Bergama Bakırçay İlköğretim Okulu Emre Kara,

Gaziantep Özel Seçkin İlköğretim Okulu Mizgin Aşkın,

Ankara Bedriye Halil Naciye Mıhcıoğlu İlköğretim Okulu Giray Efe,

İstanbul Özel Avcılar Fatih İlköğretim Okulu Efe Yasin Akman,

Ankara Ulubatlı Hasan İlköğretim Okulu Zehra Uçar,

Çanakkale Terzialan İlköğretim Okulu Murat Sağın,

İstanbul Özel Merter Fatih İlköğretim Okulu Recep Çelebi,

Tokat Gaziosmanpaşa İlköğretim Okulu Cihat Erbay.

Kategoriler:Haberler Etiketler:
  1. mustafa
    Temmuz 11, 2008, 12:58 pm

    birinciliğin de kıymeti kalmadı

  2. nur
    Temmuz 11, 2008, 1:13 pm

    birinci olan arkadaslarımı tebbrik ediyorum ben zonguldaktan nur bi tane birinci çıkmıs bizden onu çooook çççooookkkkk tebrik ediyorum zonguldagn adını duyurdugu icin

  3. Temmuz 11, 2008, 2:30 pm

    oyuncak mı bu arkadaş

  4. melda
    Temmuz 11, 2008, 2:40 pm

    arkadaşlar gerçekten çok içten dileklerimle söylüyorum allah topunuzun belasını versin.inşaallah sınav iptal olurda buda size kapak olur(bu sözüm birincilere)

  5. Temmuz 11, 2008, 2:47 pm

    melda kafanmi iyi canim senin. kendin sifiri cektin tabi cekemiyosun zekileri

  6. ahmet
    Temmuz 11, 2008, 3:03 pm

    walla benim sınavım iyi geçti de habu okulların puanlarını yükseltirlerse ben bu meb gelmişini geçmişini s… 1. tebirik ediyorum ben de olurdumda kılpayı kaçırdım ben rizeden anzerli ahmet bütün anzerlilere selam hele erhanıma byyy

  7. hakan
    Temmuz 11, 2008, 3:09 pm

    birincileri tebrikedr im

  8. sennur
    Temmuz 11, 2008, 3:24 pm

    yuh be ben 367 yaptımallhın dağından bile birinci çıkmıs kendimden utanıyorum ben burda yüz bilmem kaçıncı bin sıradayım karstaki adıyaman muştaki adam qitmiş birinci olmus ama çalışmıslardı ama birasda sanslılardır tebrik ediyorum ama için için sinir oluyorum çünkü ben çokçalışmıştım ogün bi talihsizlikti sadece:(:(:(bu arada BİRİNCİ DİİNCE KULAĞA PEK HOŞ GELMİYO ARTIK MALUM 97 TANE ÇIKMIŞ….qerçi yüzbibncide qüsel qelmio ama o arası ayrı mewsu:(….

  9. ozan
    Temmuz 11, 2008, 3:55 pm

    (silindi) birincilerin
    editorun notu: kufur yasak

  10. behlül yaman
    Temmuz 11, 2008, 4:08 pm

    SLM GENÇLİK.BN DÜZCE DEN BEHLÜL.ARKADAŞIM MELİKEYİ TEBRİK EDİYORUM.BİRİNCİ UĞUR KILIÇ OLCAK ZANNEDİODUK AMA MELİKE SÜRPRİZ YAPTI.BN DÜZCE KÜLTÜR ÖĞRENCİSİYİM TANIRSINIZ!

  11. :::...nur:::...
    Temmuz 11, 2008, 4:33 pm

    farkındaysanız doğuda bile olsa bütün birinciler özel okullardan çıkmış way bee bu dewirde özel okul okumak varmış

  12. Temmuz 11, 2008, 5:33 pm

    ben bu 97 kişinin arasından erdem zuhal i tanıom bizim sınıfta kendisi gelibolunun 1.si gurur duyuyoruz senle basarıların devamını diliyorum erdem erdemin kardesi nihalede selam :D:D:D:D:D

  13. Temmuz 11, 2008, 5:58 pm

    walla oks tekrarlanması lazım aslında arkadaslar cunku erzurumda bi sınıfa cewap anahtarını wermısler ve o sınıf ta snr dan cewap anahtarını deniştrmisler baksannıza genelde erzurumdan cıktı birinciler o.ç ler hep beleşten ben kazanamadım ama kazansaydım

  14. fatoş
    Temmuz 11, 2008, 6:48 pm

    arkadaslar hiçkimse ne üzülsün ne de sevinsin istisnalar hariç herkes hakeettiği sonucu almıştır…kim ne kadar çalıştıysa sonuç ekrannda onun karşılığını görmüştür…dolayısıyla bu saatten sora kimse kimseye kıskançlık yapmasın..her zaman hakeden başarılı kimseler tebrik edilir, başarısız olanlara ise başka sefere denilir…kimse de boşuna hayal kurmasın malum; hayalle yasayan sefaletle ölür!..

  15. ruhum
    Temmuz 11, 2008, 6:49 pm

    canlarım hepınızı tebrik eder bir sonraki aşamada başarılar dilerim hepiniz inşallah istediginiz mevkilere gelirsiniz

  16. Temmuz 11, 2008, 7:15 pm

    gerçekten de birincileri tebbirik ediom allah topunuzun belasını versn inşallah AMİN hadi arkadaşlar allah belanı versin bna gelen sana gelsn öküzzzzzzzzzzz

  17. Temmuz 11, 2008, 7:20 pm

    azınıza ……. siz anladınız zıkkımın kökleri,yiyin de aklınız drsn
    emi salak aptiler allahın öküzleri
    neyse allah iyilik versn sizede bela
    rumuzşeytanın arkabacağı

  18. asdas
    Temmuz 11, 2008, 7:59 pm

    bune amq yaa 90 tane birinci

  19. aslı
    Temmuz 11, 2008, 8:09 pm

    slm mağdur kardeşlerim çk beddua etmeyin hayırlısı neyse o olsun ayrıca 1. LERİ de tebrik ediyorum.harbi bi arkinin sölediği gibi birinciliğinde kıymeti kalmadı.ayrıca başka bir arkide erzurumlu beleşçi kardeşlerden bahsetmiş harbi öle mi olmuş!!!!..bndeki puan idare eder bu kdr çalışmıştım zaten.:-)neyse herkese saygılarr artı gemiş olsun tercihlerde Allah kolaylık versin by…

  20. aslı
    Temmuz 11, 2008, 8:12 pm

    ama ne manyaqx bi sınavdı dimi bu birinciler gözüme gözükmesin kızdım birz ama tebrikler be helal zeki şeyler

  21. ayşenur
    Temmuz 11, 2008, 8:15 pm

    ben kayseriden ayşenur 366 puan aldım. 138bininci oldum.tüm birincileri canıgönülden tebrik ediyorum. herkes hakettiği puanı aldı. umarım anadolu lisesine yerleşiriz. herkese selamlar. büşra çelik sanada !!!

  22. özge
    Temmuz 11, 2008, 8:38 pm

    birincileri kutluyorum o şeref bize düşmedi napalım yani nese yha salla oks geçti artık bittii

  23. uğurcan
    Temmuz 11, 2008, 9:12 pm

    arkadaşlar birincileri tebrik ediyorum.benim sonuç idare eder ama olsun inşallah ilerde bizede nasip olur birincilik sakaryalidan hepinize slmlar.

  24. kübra
    Temmuz 11, 2008, 9:46 pm

    birinci olan arkadaşları tebrik ediyor başarılar diliyorum

  25. beste
    Temmuz 11, 2008, 10:30 pm

    tüm birincileri tebrik ediyorum hepimiz için hayırlısı arkadaşlar birincilere laf yok çalışmışlar demekki isteseydikbizde birinci olurduk herkes hakettiği puanı aldı bence…

  26. kankor
    Temmuz 11, 2008, 11:51 pm

    jujhjhk

  27. Temmuz 12, 2008, 8:10 am

    luışl

  28. Temmuz 12, 2008, 9:54 am

    ne bu yhaa birinci ikinci belli degil benmbildigm bi tane birinci olur bununda tadı kalmadı artk

  29. zilan
    Temmuz 12, 2008, 10:46 am

    ABİ BELKİ FARK ETMİŞSİNİZDİR NERDEYSE HEPSİ ÖZEL OKUL ANASINI NESE YA ÖNEMLİ OLAN KAZANMAK DEİL KAYBETMEKK:)

  30. hasibe
    Temmuz 12, 2008, 11:00 am

    birincileri tebrik ediyorum keşke bende full çekseydim ama işte nerdeeeeeeeeee .çalışan kazanır:(

  31. selma
    Temmuz 12, 2008, 11:05 am

    tüm birincileri ntebrik ederim darısı başımıza ama bence gerçek birinciler dogu gibi illerden cıkanlar nyani özel okula gitmeyenler ben de 413 puan aldım bir de 397

  32. selma
    Temmuz 12, 2008, 11:08 am

    ben de mmuşluyum mustan birinci ncıkan narkadaşımıza teşekkür ederim çünkü unutulmuş ilimizin adınıherkese yine hatırlattı tabi o kadarkişi arasında görünürse:)))))

  33. hüseyin
    Temmuz 12, 2008, 11:19 am

    bütün arkadaşlarımı tebrik ediyorum

  34. isimsiz
    Temmuz 12, 2008, 11:57 am

    1. lerin hepsini tebrik ederim
    arkadaşlar sizde birincilere hep laf söylemişsiniz kıskançlığınızdan çatlamayın çalışaydınız sizde 1. olurdunuz ben de iyi yaptım 416 puanım var

  35. ipek
    Temmuz 12, 2008, 12:46 pm

    bütün arkadaşları tebrik ediyorum darısı öss de benim başıma

  36. elifffffff
    Temmuz 12, 2008, 1:08 pm

    bütün arkadaşlarımızı tebrik ediyorum tabi kendimide gerçi 426 da kaldım ama olsun buda bi başarı

  37. cemre
    Temmuz 12, 2008, 1:13 pm

    çok kolaydı bu kadar birinci çıkacaı belliydi keşke daha fazla yapabilseydim nese yha cnm saolsun birinciliin kıymeti kalmadı ama yinede hepsini tebrik ederim hakeden aldı. allahtan benimki de kötü diil ankarada toki anadoluyu işstiyorum dualarınızı bekliyorum

  38. cemre
    Temmuz 12, 2008, 1:17 pm

    bu arada selmayı kutluyorum aynı puanı almışız umarım bnm yapacaım tercihleri yapmazsın bn de açıkta kalmam;)
    :):):):):):):):):)
    nese canım açıkta kalsak da katılmak güzeldi…:D:D:D

  39. ayşe
    Temmuz 12, 2008, 1:49 pm

    hiç beğenmedim lan bana haksızlık yaptınız ağlıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  40. hasan berkay
    Temmuz 12, 2008, 1:59 pm

    ya şimdi hava atmak istemiorum çünkü çok çalışkan olduğumu herkes bilior darısı yine başıma öss de:D :D:D:D ….ama kazanırsanız hepinizi baba ma sölerim sizi dövdüttürür

  41. kadir
    Temmuz 12, 2008, 2:10 pm

    oks de bütün 100 net yapan arkadaşlara başarılarının devamını dilerim

  42. aslı
    Temmuz 12, 2008, 2:49 pm

    mert i tebrik ediyotum karsın aını dyrduğu için…:))

  43. mehmet
    Temmuz 12, 2008, 2:50 pm

    1, olan arkadaşım ZEHRA yı tebrik ediyorum…….. :Başarılarının devamını diliyorum

  44. gözde
    Temmuz 12, 2008, 2:53 pm

    ii ii ederiz dua keşke sende bize etseydinde bizde birinci olsaydık

  45. mavi
    Temmuz 12, 2008, 4:28 pm

    yaa uff ya sınavı neden bu kadar kolay yaptılar???hakkımız yendi çalışkanla tembel arasında fark kalmadı.97 birinci görülmüşmü beeeee!!!!sinir oldum resmen.şimdi okul puanları yükselcek yüzbinlerce kişi açıkta kalcak.nasıl tercih yapcaz apcaz biz..zaten hep böle olur!!çoğu kişi açıkta kalır

  46. bahar
    Temmuz 12, 2008, 4:31 pm

    birincileri tebrik ediyorum onların adına gerçekten çok sevindim

  47. ahmet
    Temmuz 12, 2008, 4:35 pm

    ben ble sıawn taaaaaa a.q bnmde arkadsm 98,67 net yaptı onuda tebrik edyrum ama bnm bldğm 1 tne 1. olur snwların ble artk tdı kalmadı

  48. alper
    Temmuz 12, 2008, 4:38 pm

    bnde 98,67 net yaptım ama sınawn zwkı kalmadı bea ble sınwmı olur artkokul puanları ykslck tm bn 1 okula gtcm ama arkadslrmdan cogu acıkta kalır…….

  49. Temmuz 12, 2008, 9:22 pm

    tabi abi ya özel okullardan çıkar bunlarında maasallahı var inek gibi çalısıyorlar anasını satim

  50. nabacnz
    Temmuz 12, 2008, 10:26 pm

    bıraq abi yha ben qaç net yapmışım aldıım puan düşüq 1. lier tebriq ederim sisteme ramen birinji olmujlar bravo böle sistem olmaz olsun yaqtın bni oks

  51. ............
    Temmuz 13, 2008, 1:25 pm

    bence çalışan değil parası olan kazanıyo bu aptal ülkede 1 senedir gözümü kırpmadan ders çalıştım saat gece 4lee kadar allah kabul etmesin o birincileri hepsi özel okul … 410 puan yaptım belki çok gözüküyo ama aslında çalışmamın sonucu bu olmamalıydı::((

  52. mert
    Temmuz 13, 2008, 3:04 pm

    birinciliğinde cıvığı çıktı yahu:)

  53. hayKoLiqqq
    Temmuz 13, 2008, 4:16 pm

    pöFf yaa cok kolaydı ama 426 puan yaptım eve geldığımde ise yapamadııım soruları bıle yapabıldım sanssızım 😦

  54. hasan
    Temmuz 13, 2008, 4:43 pm

    lan a.q larım herkez çalıştını aldıda o kadar çalışıp da heyacan yapan da şimdi çalışmadı mı olo haaaaaaaaaaa

  55. şeyma
    Temmuz 13, 2008, 5:05 pm

    birincileri kutluyorum iinş.dewamı gelirrr hayatta başarılar!!!!

  56. hero
    Temmuz 13, 2008, 6:17 pm

    !!!sözüm !!!SENNURa!!! SENNUR!!! sen adamsın da adıyaman daki muştaki adam değil mi? boşyere kapris yapmanın anlamı yok… aptal olmasaydında doğru yapsaydın 100 soruyu ben bir istanbullu olsaydı da başka bir şey uydururdun kim bilir bence sen 397 puanın + yüz bin bilmem kaçıncı kişiysen o kadar konuş fazlası altında eziliyorsun sonra ne bileyim daha fazlasına kalbinden önce o kuş beynin katlanamaz sana bir doktor adayının tafsiyesi… sözümü dinlesen senin açından sağlıklı olur burak 1. leri sen kendi boyuna göre konuş!!!!!!!

  57. hero
    Temmuz 13, 2008, 6:32 pm

    bu arada benim MF=414 TM=432 sizce biryerler gelir mi yorumlarınızı bekliyorum bu arada kaderinizde ne yazıldıysa o olur dahası için kendini paralamaya gerek yok bye

  58. hasan
    Temmuz 13, 2008, 8:19 pm

    65 net beklerken 35 net geldi a.q yüzünden

  59. İSTANBULLU
    Temmuz 13, 2008, 8:57 pm

    fatoş adlı arkadaşı tebrik ediyorum çok iyi şeyler demiş önemli olan bundan sonrası kazananları tebrik ederim herkes ektiğini biçer o yüzden ne küfüre gerek var nede kıskançlığa herkese hayatta başarılar ilerde güzel türkiyemizin daha iyi bir hale sokmak için çalışalım doğulu,batılı,güneyli,kuzeyli hep birlikte beraber olalım

  60. tolga
    Temmuz 13, 2008, 9:16 pm

    bence o iptal olsun diyenler felan varya çekemiyo allah korkusu olmayanlar hem ne demişler ((((((((((((((kıskanma nolur çalış senimnde olur))))))))))))

  61. oks maduru
    Temmuz 13, 2008, 9:19 pm

    ya allah belanızı wersin nie bu kadar kolay sordunuz kinemmmmmmmmmmmmmmmm

  62. ÖZGE
    Temmuz 14, 2008, 7:58 am

    8 AY BOYUNCA EŞŞEK GİBİ ÇALIŞTIK AMA YİNE BİŞEY YOK ORTADA NEYSE ÖNÜMÜZDEKİ MAÇLARA BAKACAZ ARTIK YARIŞMACI ARKADAŞLARA GEÇMİŞ OLSUN

  63. SINEM
    Temmuz 14, 2008, 10:19 am

    BIRINCI OLAN ARKADAŞLARI TEBRIK EDIYORUM HAYATLARINDA BAŞARILAR DILIYORUM

  64. Temmuz 14, 2008, 11:11 am

    hay ben bu oks nin lan böyle şey mi olu r neyse bay

  65. ayse
    Temmuz 14, 2008, 11:53 am

    ben adana da hasan 413 pua aldım acaba nereler gelir bu arada final dersanesine çok teşekkürler onların sayesinde

  66. büşra
    Temmuz 14, 2008, 1:00 pm

    valla ben hepsini tebrik ediyorum.Melda arkadaşımızada o sözleri söylediği için çok kızdım sonuçta birinci çıkcak her halukarda dimi.her birinci çıkana böle derse ooooooo…

  67. onur
    Temmuz 14, 2008, 1:30 pm

    oks de başarılı olan butnunarkadaşlarımı tebrik ederim AYRICA KONYA DAN 1. OLAN ARKADAŞLARIMI ÇOOOK AMA ÇOK
    TEBRİK EDERİM ….

  68. MUAMMER
    Temmuz 14, 2008, 1:34 pm

    KONYA DAN BİRİNCİ OLAN BÜTÜN ARKADAŞLARI ÇOOOOOK AMA ÇOOK TEBRİKLER BAŞARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM AYRICA KONYA SİZİNLE GURU DUYUYOR

  69. deniz
    Temmuz 14, 2008, 2:19 pm

    özgecim bende sana katılıorum artık önümüzdeki maçlara bakıcaz napalım yane ölümmü var

  70. berru
    Temmuz 14, 2008, 2:41 pm

    hero musun nesin sen iyi puan almışın bea kardeş ben 273 aldım ama napalım artık geçti OKS ayy adı bile korkunç şimdi o site senin bu site benim bakıyorum hangi liseler tutuo diye ama brz zor bulurum bu gidişle istanbulda yokki hep başka yerlerde war arkler bana söleyin tutan warmı istanbulda bu msn yi alın söleyin bana yardımcı olun ‘beatiful-girl-1794@hotmail.com’ he bide lütfen dalga geçenler almasın:):(:)

  71. burcu
    Temmuz 15, 2008, 9:06 am

    bhuu sınaw çokk kolaydıı şahsen benn bu sınawda 485 puann aldımm ama daha yüksekte alabilrdimmm 1.olanlarıda tebrikk ediorum ne kdr sinir olsamdaaa bnde istanbul erkek lisesinii istiodummm=(

  72. esin
    Temmuz 15, 2008, 11:01 am

    mrb arkadaşlar 1.leritebrik ederim ben sınva 3 yıl önce girmiştim ama olsun yorum yapmak istedim .kazanamayanlar üzülmesin çünkü meslek okumak da güzel sizlerde meslek liselerine başvurun tamam iyi düşünün asla hayattan kopmayın iyi tatiller

  73. Berrin
    Temmuz 15, 2008, 12:52 pm

    ya bu sene çalışmadığıma okadar pişmanımki…

  74. yunus
    Temmuz 15, 2008, 1:13 pm

    bnde birinciyim ahhhahhh

  75. deniz
    Temmuz 15, 2008, 4:16 pm

    salak melda 1. lerı çekemıon dını kıskanç kıskanma noulr çalış senınde olur

  76. cansu
    Temmuz 15, 2008, 4:27 pm

    birincileri tebrik ediyorum….onlarında işi zor ya ortalık karma karışık ne yapcaz onuda bilmioz…2008 OKS MAHKUMLARINA İİ ŞANSLAR….oKs MhKuMu cAnsU ADANA(SEYHAN

  77. cansu
    Temmuz 15, 2008, 4:31 pm

    ayrıca adanadan ve malatyadan birinci gelenleri özellikle kutluyorum.birincilerin hepsi bizi onurlandırdı SÜPERSİNİZ ARKADAŞLAR…OKS MAHKUMU CANSU ….ADANA….

  78. cansu
    Temmuz 15, 2008, 4:34 pm

    herro seni tebrik ediorum seni rahatlatacaksa soleyim bence bi yere girersin…

  79. yasemin
    Temmuz 15, 2008, 5:06 pm

    öncelikle herkeze geçmiş olsun…sınav mınav kalmadı artık bu sene puanlar artacakmış ben 426 puan yaptım. bi yerlere girebiliyorum ankarada . inş hepinizde bi liseye girersiniz hepinize iyi şanşlar:))))

  80. hatiçe
    Temmuz 15, 2008, 6:46 pm

    kaç yıl dershaneye giddler özel ders ek ders aldılar tek başına yapmazlardı yoksa şanslı doanlar onlr

  81. özlem
    Temmuz 15, 2008, 7:06 pm

    bn gaziantepteim 1.lerden biri emine nakıboğlu koejinden mezun,anafen dershanesine gitti,daha ne olsun bn oks’ye bi kitapla çalışarak grDm ,ne sorubankası ne test o kitabıda bayram haşlığımla aldım ve yinede 350 puan yapptm o çocuun fırsatları bnde olcaktı vryaa…ileri zekalı fln diiler onlar arkadaşın dediii gibi ”ŞANSLI DOĞANLAR”…

  82. sinem...
    Temmuz 15, 2008, 11:30 pm

    öncelikle bütün 1.leri tebrik ediyorummm…
    sungurludan 1. olan arkadaşımızı kutluyorum ilk defa burdan 1.çıktı.ben 434 aldımmmm nie bu kadar kolay sordunuzda başımızı yaktınızzzz…..

  83. zehra
    Temmuz 16, 2008, 10:59 am

    birinci olanları gercekten tebrik ediyorum ama bi insan bu kadar inek olmazki

  84. Temmuz 16, 2008, 11:30 am

    bende tüm birincileri tebrik ediyorum benim puanum 495 kazanacağıma inanıyordum ve kazandım bu bana testek veren aileme teşekür ederim bütün okws sınavına giren öğrencilerin ailelerine teşşekür edrim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (!!oks kurbanıyız!!)

    ”diek”
    oks bittiiiiiiiiiii

  85. münevver
    Temmuz 16, 2008, 11:36 am

    ne var yani canım ben 236 küsür puan yaptım gerçektend tabloya baktığınızda hep özel okullardan çıkmış birinciler acaba neden akdaşlar bilmiyorumm NE VAR YANİ AYRICA BEN ÇEKMEKÖYDE OTURUYORUM ÇEKMEKÖYDE OKSFORT VARDIDA BİZ Mİ OKUDUMADIK KARDEŞİMMMMMMMM

  86. srayder
    Temmuz 16, 2008, 12:00 pm

    tek kelımeyle iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigrenc bı sıteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kusucam

  87. srayder
    Temmuz 16, 2008, 12:01 pm

    ne mal bı sıte ya oks puanları yazıyom cıkmıyo

  88. ada
    Temmuz 16, 2008, 1:07 pm

    sız ne dııyosunuz yha hepınız onları tebrık edıcenıze hepınız kufur edıyosunuz sız onları cekemıyosunuz

  89. Temmuz 16, 2008, 1:50 pm

    hepsi koleje gidiyor tabikide kazanır

  90. kadırgalı kadriye
    Temmuz 16, 2008, 3:20 pm

    öncelikle 1.leri tebrik ederim ama bu sınav hiç adil değildi birinciliğin kıymeti kalmadı sorular çok kolaydı hiç seçici olmadı yani zor sorsalardı bu kadar 1. çıkmazdı puanlar da tavan yapmazdı ben 98 yaptım heyecanlandım ama bu netle bile istediğim okula gidemiyorum hayırlısı olsun tercih yapanlara da kolay gelsin ümitlerimi yıktın oks…

  91. mehmet
    Temmuz 16, 2008, 5:32 pm

    1,tebrik ederim sınav bence iyi bir sınav degildi

  92. Temmuz 16, 2008, 6:04 pm

    cogu ozxel okul bende ozel okula gitsem bende full cıkarıtırım

  93. öznur
    Temmuz 16, 2008, 7:39 pm

    bende birinci arkadasları kutluyorum inşl herkes istediği yeri kazanır vede istediği mesleği edinir.kimse de kimseyi çekememezlik yapmasın onlarada bela okumasın sözüm meldaya herkes kafasını kullansın

  94. ipek
    Temmuz 16, 2008, 10:52 pm

    zehra uçar benim sınıf arkadaşımdı.Çok çalışkandı.Haketti,başardı,KAZANDI.TEBRİK EDERİM

  95. burcu
    Temmuz 17, 2008, 10:04 am

    1.olan tüm arkadasları tebrik ederm. aslonda bu sonaw cok kolaydı bende 1.olabilirdim ama olmadı neyse hersey kısmet napalım=)ama puanımda o kdr kötü diil 488;)

  96. Temmuz 17, 2008, 11:49 am

    ben bu biirincilerin….ama tebrik ediyorm birincileri.bende istesem birinci olurdm yani havamı atıynz nedir ki birincilik ama OH BEE diyorm.KURTULDUM OKS DENEN HALTTAN

  97. esra
    Temmuz 17, 2008, 1:00 pm

    birinci olan arkadaslarımı tebrik ediyorum sınav kolaydı ama olmadı işte 472 aldım yinede iiiiiiiiiii

  98. ßatuhan
    Temmuz 17, 2008, 4:35 pm

    ßen Ankaradan katılıyorum bende kendime göre iyi bir not aldım ama 1.Olanları kutlarım… İyi not alamayan arkadaslar kafanıza takmayın buda gelri buda gece :):)

  99. eda
    Temmuz 17, 2008, 5:10 pm

    ulan varya ne güzel birinci olmuşunuz basın bakalım havayı yapın seçiminiz
    siz kabataşmı galatasaraymı die düşünürken biz sağlıkmı ticaretmi die düşünüoz
    ben böyle kadere isyaaaaaaaan ederim
    isyaaaaaaaannnnnnnnnn ederim
    isyan edeeriiiim

  100. aslı
    Temmuz 17, 2008, 5:15 pm

    oksyi icat edenin…..:(:(:( tayyip erdoğan annemler boşunamı oyunu sana verdi göster babalıını kaldır şu oksyi
    gerçi zaten kalktı bare gücün yetiosa bizimkinleri iptal et noluuuuuuuuuuuuuuuuurrrrr S.Ç.S:) 🙂

  101. aybiş
    Temmuz 17, 2008, 7:48 pm

    işte benim gibi salak değillermiş kolay olan soruları korkup korkup boş bırakmamışlar benim gibi 471 puan alıp onbinsekizyüzüncü olup oturmamışlar 😦

  102. kadriye
    Temmuz 17, 2008, 8:45 pm

    gelecekte daha kaliteli sınavlarda buluşmak dileğiyle…
    Allah herkesin yardımcısı olsun……

  103. Temmuz 17, 2008, 10:09 pm

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa öffffff tercih listesini bulamadım ya siz buldunuzmu?

  104. Temmuz 18, 2008, 3:41 pm

    oks pok gibiydi

  105. Temmuz 18, 2008, 3:41 pm

    oks pok gibiydi ya

  106. Temmuz 18, 2008, 3:42 pm

    oksde birinci çıktım be

  107. Temmuz 18, 2008, 3:43 pm

    xmxm.wordpress.com

  108. Temmuz 18, 2008, 3:44 pm

    oks birinci_44

  109. Temmuz 18, 2008, 3:44 pm

    oks

  110. deniz
    Temmuz 19, 2008, 11:45 am

    sınavda 485 puanım var öf yaaaaaaaaaaa bende 1. olmak isterdim

  111. sbsci
    Temmuz 19, 2008, 1:07 pm

    oks de birinci olan arkadaşlarımı kutlarım ama bence bu kadar kolay sorulara karşı bu kadar düşük puanların olması çok kötü. herkese başarılar dilerim!…

  112. BeRKaN
    Temmuz 21, 2008, 10:11 pm

    birinci olmak iş degıl asıl 250 puanı cıkartmak onemlı bu yuzden kendımı sevıyorum oks birincilerini kutlamıyorum…

  113. semih
    Temmuz 21, 2008, 10:13 pm

    oks bırıncılerini kutlamıyorum kendımı ovuyrum cunku 168 puan cıkardım kutlamıyorum herkezı sevmıyorum ama birinciler kalbımde yatmıyor A.Q

  114. kadriye
    Temmuz 23, 2008, 10:12 am

    arkadaşların psikolojileri bozuldu walla
    abartcak bişi yok altı üstü bi sınav herkese bşrlar dilerm

  115. sabriye
    Temmuz 24, 2008, 4:27 pm

    hayatta herkese başarılar arkadaşlar:)))))
    bi gün herkes hak ettiği yerde görecek kendini:)))
    biz boşuna çalışmadık öss de görecek onlar en iyi sonucu :)))))

  116. fatma
    Temmuz 24, 2008, 7:52 pm

    birinci gelenlere başarılar dilerim. hak eden kazanmış. eminim onca sene çok çalışmışlardır tabi bn çalışmadığım için kazanamadım ama olsun herşey OKS deil. BİZ ÖNÜMÜZE BAKALIM

  117. boşş
    Temmuz 24, 2008, 10:07 pm

    bence de össye bakalım sonra kpss sonra tus(ben tıp düşünüyorum da) sonra … ömrümüzün sonuna kadar

  118. BuSse??
    Temmuz 25, 2008, 4:09 pm

    bırıncılerı tebrık edıyorum

  119. Temmuz 26, 2008, 11:07 pm

    1. leri tebrik ederim
    ama bende istesem olurdum
    ama çook geç oks bitti öss var daha çok sınav var
    bu başlangıç 14 16 yaş arası arkadaşları beklerim msn me esranazmiye@hotmail.com

  120. Temmuz 27, 2008, 9:47 pm

    birincileri tebrik ederim ellahu teala celle celaluhu gezimul muşan onra yardımcı olsun muş birin cisine teşekkür ederim bütün birincilerede

  121. cansu
    Temmuz 28, 2008, 11:32 am

    ya bu seneki oks sınavı bi süpriz oldu çook mutluyum acaba oks birincilerinden karstan çıktı mı bide siz bu yazdıklarımıza cvp yazıyomusunuz ya çok merak ediyorum

  122. hakan
    Temmuz 29, 2008, 10:34 am

    ya birinciler hakkı ile aldı ama ortalarda olanlar benim gibi herkez aynı yapmış benim puan 432 ama öğretmen gelio

  123. fbli_girL=)
    Temmuz 30, 2008, 4:05 pm

    tmm birincileri tebrk ediorum da bizi kim tebrk etcek=)…aman tebrk edilecek bi yanımızmı var yaa =) bnm puanımda 373 off-off!!! aman yaa bırakın sınavmş geçti bitti okdr yıl çalıştık çalışmamızı sadece 2 saate bağladılar yaa …herşeye rağmen hayat devm ediyo…

  124. gonc@güll
    Temmuz 31, 2008, 4:51 pm

    birinci çıkan arkadaşlarımı gönülden kutluyorum böylece bize hiçbirşeyin imkansız olmadığını bir kez daha ispatlamış oldular bn sbs ye girdim 405 puan yaptım çalışmama değdi diye düşünüyorum arkadaşlar herşey bizim için şu dünyada ne yaparsak kendimize yani amaan salla bi sınavdı geçti gitti diyenlere çok kızıyorum sallasan ne olacak yine cenemesini sn çekeceksin bu bi gerçek hayatın gerçeği kabullenmek boynumuzun borcu bnm gibi düşünen arkadaşlarım ltfn cvp yazsınlar şimdiden teşekkür ediyorum

  125. gonc@güll
    Temmuz 31, 2008, 4:52 pm

    hadi ama arkadaşlar cvp yazın ltfn

  126. Ağustos 1, 2008, 9:24 am

    EVET BENDE DÜSÜNÜYORUN AMA BEN OKS 200 PUAN ALDIM ÇOK ÜZGÜNÜM AMA SALLAMADIM ÇALISMADIM KESKE ÇALISSAYDIM ARKADAŞLAR İSALLAH ÖSS ÇOK ÇALISACAM ALLAHIN İZNİ İLE ÖSS KAZANACAM KESKE OKS ÇOK ÇALISSAYDIM DİYORUM BENDE ARKADAŞLARIM GİBİ BİR YERDE OKURDUM İSALLAH ÖSS DİYORUM SBS GİRENLERE GİRENLERE SADECE ÇALISSINLAR DİYORUM EZZİYET ÇEKMESİNLER

  127. Ağustos 1, 2008, 9:26 am

    ÇALISIN

  128. edaaa
    Ağustos 5, 2008, 8:23 am

    offffffff bende seınava girdim puanım idare eder.hiç sevmedim bu oks senesini tek kelimeyle STRES STRES STRES

  129. edaaa
    Ağustos 5, 2008, 8:23 am

    TABİ GEÇTİ ARTIK BİTİİ ALLAHA ŞÜKÜR

  130. boşş
    Ağustos 5, 2008, 7:34 pm

    cümleten geçmiş olsun

  131. karahanlı
    Ağustos 20, 2008, 9:49 am

    melda ağzına sağlık sana katılıyorum.

  132. karahanlı
    Ağustos 20, 2008, 9:57 am

    gonca gül sana katılıyorum. bu hayatta ne yasak kendimize fakat son senede bize fazla yüklenmedilermi?ben elimden geleni yaptım.

  133. karahanlı
    Ağustos 20, 2008, 9:58 am

    eda puan nasıl

  134. Ağustos 20, 2008, 11:27 am

    slm ben buse,1. olan arkadaşlarım sizi kutluyorum.keşke bende 1. olsam.

  135. ezgi
    Ağustos 25, 2008, 4:45 pm

    arkadaşlar aslında benim bir arkadaş vardı biz onu birinci olarak bekliyorduk ama 94 yapabildi

  136. zeynep şevki
    Aralık 6, 2008, 7:50 pm

    herkesi çok tebrik ediyorum.keşke bende birinci olabilseydim.puanım 340 şuanadalet meslek lisesine gidiom.

  137. banu
    Ocak 4, 2009, 4:20 pm

    bende birincileri tebrik ediyorum

  138. necmiye
    Ocak 4, 2009, 4:30 pm

    tebrik ediyorum başarılar keşke ben ve kardeşimde kazansaydık ama nasip değilmiş gelecek hayatınızda başarılar

  139. ömer evren
    Mart 14, 2010, 1:25 pm

    KAHRAMANMARAŞtan 8.sınıf arkadaşlarıma sesleniyorum şuanda DAÖL deyim .bende 1.olmak isterim ama kısmet değilmiş.Kısmetse ÖSSde 1. olurum 8.SINIFARKADAŞLARIMI ARIYORUM

  140. duygu
    Temmuz 14, 2010, 2:46 pm

    eziyet resmen arkadaşlar

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

